پروژه نگین لند

1400/11/19

پروژه نگین لند

دپارتمان بزرگ املاک نگین دولت، بوکان(نیاوران) و اندرزگو با مدیریت مهندس "حامد غفاری" از خوش‌فکرترین مدیران کشور؛ در سال ۱۴۰۰ با هدف ایجاد بستری مناسب برای سرمایه گذاران استارت یک پروژه بی‌نظیر در چند کیلومتری تهران را زد. بزرگ املاک نگین پروژه نگین لند را در 95 کیلومتری تهران در طبیعت زیبا و بکر فیروزکوه، در نزدییکی دماوند یکی از خوش‌ آب و هواترین مناطق اطراف تهران می‌باشد. نگین‌لند در 95 کیلومتری تهران در یکی از بهترین و بکرترین نقاط کشور؛ در مجاورت تله‌کابین سیب‌لند دهکده گردشگری سلامت و تنگه واشی که از جاذبه های گردشگری اطراف تهران شناخته می شود. 

پروژه نگین لند اطراف تهران

مهندس حامد غفاری مدیرعامل دپارتمان بزرگ املاک نگین از موفق‌ترین مدیران املاک در کشور هستند که این شما را از سرمایه‌گذاری در این منطقه مطمئت خواهد کرد. از خصوصیات نگین لند می‌توان به قطعات تفکیک شده 500 متری با سند تک برگ شامل استعلامات مورد نیاز و همچنین دسترسی آسان به جاده اصلی، آب ، برق و  درختان میوه پربار این طرح اشاره کرد. 

نگین لند پروژه ای که رشد قابل توجه و سرمایه مطلوبی نسب به سرمایه اولیه، برای شما به ارمغان خواهد آورد. 

جهت اطلاعات بیشتر و سرمایه‌گذاری در این منطقه می‌توانید با شماره زیر در ارتباط باشید و برای سرمایه‌گذاری در نگین‌لند با حامد غفاری می‌توانید اقدام فرمایید.

09121950027

خرید زمین اطراف تهران، املاک نگین

تله کابین سیبلند یکی از طولانی ترین و مرتفع ترین تله کابین های جهان به شمار می آید . گردشگران برای استفاده از امکانات تفریحی که برای انها در بالا دست کوه ها فراهم شده است میتوانند خود را ازطریق تله کابین در زمان کوتاهی به قلب کوهستان برسانند . 

جاذبه های گردشگری نزدیک به نگین لند :

1- تنگه واشی 

یکی از بهترین ییلاق های نزدیک به تهران است که در نزدیکی فیروزکوه واقع شده و طبیعت بکر و زیبا ، صخره های به هم پیچیده ، رودخانه خروشان و آبشار از جاذبه های آن است .

2- غار بورنیک

بورنیک، نام غاری سنگی آهکی در دامنه ی رشته کوه های البرز نزدیکی شهر فیروزکوه و روستای هرانده است و چهارمین غار طولانی ایران بیشتر از ۳ کیلومتر درازا  دارد.

این غار با سنگ‌ها و ساختارهای زیبای قندیلی و کلم شکلش، بسیار زیبا و دیدنی است، از منظر زمین‌شناسی و زیبایی, کمتر غاری مشابه آن در کشورمان می‌توان پیدا کرد.

3- چشمه خمده

چشمه خمده که در فصل بهار و تابستان مورد توجه گردشگران است، خواص درمانی بسیاری دارد. از آب این چشمه برای درمان بیماری‌های مفاصل و استخوان و بیماری‌های پوستی استفاده می‌شود.

4- قلعه لاجورد

قلعه لاجورد از آثار مهم تاریخی این منطقه به شمار می‌رود که قدمت آن به پیش از تاریخ اسلام به دوران ساسانیان می‌رسد و تا قرن هفتم یا هشتم همچنان مورد بهره‌برداری بوده است.

این قلعه تاریخی در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

5- تنگه میشینه مرگ

تنگه میشینه مرگ که از آن با عنوان چهارمحال تهران نیز یاد می‌شود از دیدنی‌های طبیعی این منطقه است که دسترسی به آن کمی سخت خواهد بود.

آبشارهای متعدد کوتاهی در مسیر دسترسی به این تنگه قرار دارد. 

بیشتر بخوانید:  راه اندازی شعبه اندرزگو و بازسازی دیگر شعب نگین 



  • شعبه ها
  • شعبه دولت: خیـابــان دولت، بعد از دیباجی، ساختمان نگین دولت، پلاک 180
  • شعبه بوکان: نیاوران - سه راه یاسر -خیابان مرجان - مجتمع تجاری البرز
  • شعبه اندرزگو: بلوار اندرزگو - بین سلیمی و طالقانی - پلاک 50.1 - طبقه اول
  • شعبه نارمک: بالاتر از میدان هفت‌حوض (نبوت)، نبش خیابان خاموشی

دپارتمان بزرگ املاک نگین با 4 شعبه فعال در تهران آماده خدمت‌رسانی به مشتریان محترم است.