خرید آپارتمان در تهران با بهترین قیمت

1402/3/22

خرید آپارتمان در تهران با بهترین قیمت

اگر قصد خرید آپارتمان تهران را دارید باید به برخی از نکات مهم دقت داشته باشید. در بازار املاک امروزه بسیاری از افراد، کلاهبرداری های زیادی انجام می دهند. شما با مراجعه به بهترین املاک می توانید با خیال راحت لوکس ترین و زیباترین آپارتمان را خریداری کنید. جهت خرید آپارتمان در اندرزگو، نیاوران، فرمانیه و محله های متفاوت تهران املاک نگین در خدمت شما است. شما می توانید با مراجعه به سه شعبه املاک نگین هر یک از آپارتمان هایی که مایل هستید را خریداری کنید. برای بررسی قیمت آپارتمان تهران هر یک از کارشناسان املاک نگین شما را راهنمایی می کنند تا بر اساس بودجه تان بهترین آپارتمان را بخرید.

نکاتی در مورد خرید آپارتمان در تهران

 برخی از مهمترین نکاتی که جهت خرید آپارتمان تهران اهمیت دارند و شما باید به آنها توجه داشته باشید عبارت هستند از  :

 

خرید آپارتمان در اندرزگو، فرمانیه و نیاوران تهران

خرید آپارتمان در اندرزگو، فرمانیه و نیاوران تهران

1. بررسی موقعیت جغرافیایی آپارتمان

 یکی از مهمترین نکات برایز این است که از نظر جغرافیایی آپارتمان مورد نظر را بررسی نمایید. در این مورد شما باید مناطق را بر اساس نیاز خود اولویت بندی نمایید و پس از آن برای خرید آپارتمان اقدامات لازم را انجام دهید. هر یک از مناطق تهران از مزیت ها و معایب خاصی برخوردار هستند. شما بر اساس نیاز و شرایطی که برایتان مقدور است می توانید منطقه مورد نظر را انتخاب کنید. این عامل مهم به میزان بودجه شما بستگی دارد.

 قیمت آپارتمان تهران در مناطق گوناگون متفاوت است. این مسئله که قیمت هر یک متر آپارتمان در مناطق شمال تهران یا جنوب تهران را مورد بررسی قرار دهید بسیار مهم می باشد. خرید آپارتمان در تهران با توجه به تفاوت قیمتی که بین مناطق گوناگون وجود دارد تا حدودی با چالش همراه است. اگر با افراد کارشناس در این زمینه مشورت کنید با توجه به بودجه خود می توانید بهترین آپارتمان را بخرید. هزینه خرید آپارتمان در شمال تهران بدون شک بیشتر از جنوب تهران است.

2. بررسی امکانات رفاهی آپارتمان

 امکانات رفاهی یکی دیگر از مواردی است که زمان خرید آپارتمان لاکچری باید به آن توجه نمایید. پس از اینکه در مورد منطقه آپارتمان تصمیم گیری های لازم را انجام دادید باید از مکان های رفاهی و خدماتی که در نزدیکی آپارتمان وجود دارد اطلاعات بیشتری به دست آورید. در ساعت اوج ترافیک باید میزان شلوغی منطقه را مورد بررسی قرار دهید. نزدیک بودن آپارتمان به مترو و همچنین میزان آلودگی صوتی برای افرادی که به صدای زیاد حساسیت دارند بسیار مهم است. میزان دسترسی به وسایل حمل و نقل برای برخی از افراد فاکتور مهمی به شمار می رود. در واقع شما باید فاصله آپارتمان را تا محل کارتان را مورد بررسی قرار دهید سپس بهترین آپارتمان را انتخاب کنید.

 

خرید آپارتمان لوکس در تهران

خرید آپارتمان لوکس در شهر تهران

3. خرید آپارتمان تهران و بررسی میزان آلودگی منطقه آپارتمان

 میزان آلودگی آب و هوای منطقه یکی دیگر از نکاتی است که زمان خرید آپارتمان تهران اهمیت دارد. آلودگی هوا در شهر تهران یک معضل بزرگ می باشد. البته باید بدانید که میزان آن امکان دارد در مناطق متفاوت تهران متغیر باشد. به طور معمول میزان آلودگی با میزان جمعیتی که در منطقه مورد نظر ساکن هستند ارتباط خواهد داشت. اگر شما اقدام به خرید آپارتمان نیاوران، خرید آپارتمان اندرزگو و ... نمایید میزان آلودگی کمتری را در طول روز مشاهده خواهید کرد. از آنجایی که میزان آلودگی در جنوب یا شرق تهران زیاد است، باید زمان خرید آپارتمان در این مناطق به خوبی فاکتور آلودگی را بررسی کنید.

4. سهولت در رفت و آمد به آپارتمان

سهولت در رفت و آمد به آپارتمان یکی دیگر از نکاتی است که زمان خرید آپارتمان لاکچری اهمیت دارد. امکان دارد شما از جمله افرادی باشید که در طول روز به طور مکرر با ماشین خود به بیرون می روید. در این شرایط قرار گرفتن آپارتمان در کوچه بن بست بسیار دشوار است. مناطقی که ساعت کاری ترافیک سنگینی دارند برای شما گزینه مناسبی به شمار نمی روند. کوچه هایی که با عرض کم و باریک هستند را باید بررسی کنید و سپس آپارتمان را خریداری نمایید. اگر سهولت در رفت و آمد به آپارتمان برای شما مقدور نباشد بهتر است که از خرید این نمونه آپارتمان ها صرف نظر کنید. قیمت خرید آپارتمان فرمانیه به دلیل موقعیت مناسبی که از نظر سهولت در رفت و آمد دارد، تا حدودی بالاتر از دیگر مناطق است.

 

خرید آپارتمان در تهران

5. شناسایی همسایگان زمان خرید آپارتمان تهران

 شناسایی همسایگان و میزان نظم آرامش آپارتمان یکی دیگر از نکاتی است که زمان خرید آپارتمان تهران اهمیت دارد. زمان خرید آپارتمان در شهر تهران افراد دغدغه زیادی در مورد فرهنگ همسایگان خود دارند. همسایگانی که شما می ‌خواهید با آنها زندگی کنید باید اصول همسایگی را به خوبی رعایت کنند. آپارتمان هایی که در بهترین موقعیت تهران قرار گرفته ‌اند بدون شک همسایگان مناسبی دارند. شما با خرید لوکس ترین آپارتمان در شمال تهران بدون شک همسایگان بهتری خواهید داشت. همسایگانی که در مجاورت شما هستند را باید بشناسید و سپس آپارتمان را خریداری کنید. تعداد واحدهای آپارتمان در مورد شناخت همسایگان نقش مهمی خواهند داشت.

6. بررسی جدا بودن امتیازات آپارتمان

 جدا بودن امتیازات آپارتمان یکی دیگر از نکاتی است که زمان خرید آپارتمان اندرزگو، خرید آپارتمان نیاوران و ... اهمیت دارد. تمامی امتیازات هر یک از واحدها باید از یکدیگر جدا باشد. امتیازاتی مانند برق؛ آب؛ گاز و ... را جدا قرار می ‌دهند تا افراد بتوانند با خیال راحت از این امتیازات استفاده کنند. در واقع برای اینکه پرداخت قبوض را به راحتی انجام دهید باید امتیازات آپارتمان جدا باشد تا با مشکل مواجه نشوید.

7. خرید آپارتمان تهران و بررسی نوع ساخت آپارتمان

 بررسی نوع ساخت آپارتمان یکی از مهم‌ ترین نکاتی است که زمان خرید آپارتمان تهران اهمیت دارد. در واقع برخی از آپارتمان ها با متریال های مناسبی ساخته نمی شوند و این مسئله موجب کاهش طول عمر ساختمان خواهد شد. شما باید هر یک از ساختمان ها را از نظر روش ساخت و نوع متریالی که دارند مورد بررسی قرار دهید. این مسئله که مطمئن شوید آپارتمان ها را با استفاده از بهترین متریال ها ساخته اند بسیار مهم است. سن آپارتمان را بررسی کنید تا در مورد سند یا پایان کار آن اطلاعات بیشتری به دست آورید. زمان خرید آپارتمان در شهر تهران سال ساخت اهمیت زیادی دارد. دقت داشته باشید که از خرید خانه های کلنگی باید به صورت جدی خودداری کنید.

 

خرید آپارتمان لاکچری در تهران

خرید آپارتمان در شهر تهران

8. دریافت کد رهگیری

 دریافت کد رهگیری از بنگاه معاملات یکی دیگر از نکاتی است که زمان خرید آپارتمان لوکس در تهران اهمیت دارد. هنگام خرید آپارتمان در شهر تهران باید از بنگاه های معاملاتی کد رهگیری را دریافت کنید. این کد رهگیری کمک می کند فردی که فروشنده ملک می باشد نتواند آپارتمان را به صورت همزمان به افراد دیگر ارائه دهد.

9. خرید آپارتمان تهران و هزینه های متفرقه

بررسی هزینه های متفرقه جهت خرید آپارتمان تهران یکی از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه نمایید.  به طور معمول زمان محاسبه هزینه خرید آپارتمان، افراد هزینه های متفرقه را در نظر نمی گیرند. هزینه ثبت سند، پایان کار، مالیات و عوارض کمیسیون بنگاه معاملاتی و ... به عنوان مهمترین هزینه هایی هستند که به جز خرید آپارتمان باید پرداخت شوند.

جمع بندی

 با مراجعه به شعبه های متفاوت املاک نگین به راحتی می ‌توانید برای خرید آپارتمان لوکس تهران اقدام کنید. شعبه های این املاک همراه با شماره تلفن عبارت هستند از :

خیابان دولت (کلاهدوز) ، بعد از دیباجی، ساختمان نگین دولت، پلاک 180 شماره تلفن 02122550015 کدپستی 1945614438، ایمیل dolat@neginrealestates.com

شعبه vip نیاوران ، سه راه یاسر ، خیابان مرجان ، مجتمع تجاری البرز شماره تلفن 02122750075، کدپستی  1975868516، ایمیل boukan@neginrealestates.com

شعبه اندرزگو : بلوار اندرزگو ، بین سلیمی جنوبی و طالقانی ، پلاک 50/1 ، طبقه اول شماره تلفن 02122690039، کدپستی 1937634851



  • شعبه ها
  • شعبه دولت: خیـابــان دولت، بعد از دیباجی، ساختمان نگین دولت، پلاک 180
  • شعبه بوکان: نیاوران - سه راه یاسر -خیابان مرجان - مجتمع تجاری البرز
  • شعبه اندرزگو: بلوار اندرزگو - بین سلیمی و طالقانی - پلاک 50.1 - طبقه اول
  • شعبه نارمک: بالاتر از میدان هفت‌حوض (نبوت)، نبش خیابان خاموشی

دپارتمان بزرگ املاک نگین با 4 شعبه فعال در تهران آماده خدمت‌رسانی به مشتریان محترم است.