بررسی و ارزیابی قیمت آپارتمان در منطقه 1 تهران

1402/10/7

بررسی و ارزیابی قیمت آپارتمان در منطقه 1 تهران

منطقه یک تهران به عنوان یکی از پاک‌ترین و لاکچری نشین‌ترین مناطق تهران، امروز توجه‌های زیادی را به سمت خود از نظر خرید و فروش و سرمایه گذاری ملکی جلب کرده است. با توجه به پیشرفت و توسعه ساخت و ساز در این مناطق شاهد رشد چشمگیر آپارتمان‌ها با ابعاد و اندازه‌های متفاوت و قیمت‌های مختلف هستیم.

از همین رو امروز در این متن تصمیم گرفتیم درباره قیمت آپارتمان منطقه 1 تهران، محله‌های مختلف این منطقه و عوامل تاثیر گذار روی قیمت آپارتمان منطقه 1 صحبت کنیم.

بررسی قیمت ملک در منطقه 1 تهران

قیمت آپارتمان منطقه 1

 

معرفی محدوده و محله‌های منطقه 1 تهران

منطقه یک یا همان شمال تهران، جزو قدیمی‌ترین بافت شهری پایتخت و در منطقه‌ای خوش آب و هوا و کوهپایه‌های البرز واقع شده است. با توجه به گسترش آلودگی در کلان شهر‌هایی مانند تهران، شاهد رشد جمعیت از مرکز شهر به سمت شمال شهر یا همان منطقه 1 هستیم.

این رشد جمعیت باعث داغ شدن بازار مسکن و رشد قیمت آپارتمان منطقه 1 تهران شده است. با توجه به تحقیقات، سالانه تعداد زیادی از شهروندان به خرید یا فروش آپارتمان منطقه 1 روی می‌آورند. برای کسانی که قصد خرید آپارتمان منطقه 1 را دارند، آگاهی از امکانات محدوده و محله‌های این منطقه امر مهمی است. هر محدوده دارای ویژگی‌ها و مزایایی می‌باشد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

منطقه یک به صورت کلی 100 کیلومتر مربع مساحت دارد و از محله‌های مختلفی تشکیل شده است. بافت مسکونی در این محله‌ها اغلب به صورت آپارتمان و کوچه‌های پهن و سربالایی می‌باشد. با توجه به موقعیت جغرافیایی، منطقه یک دارای آب و هوایی خنک، معتدل و پاک است.

اغلب افرادی که در منطقه 1 سکونت می‌کنند جزو افراد سطح بالای جامعه هستند. نرخ بیکاری در این محله‌ها حدودا صفر و قیمت آپارتمان منطقه 1 به مراتب بالاتر از سایر مناطق می‌باشد.

محله‌های مسکونی منطقه 1:

  • آراج
  • ازگل
  • اوین
  • باغ فردوس
  • آجودانیه
  • تجریش
  • چیذر
  • دربند
  • درکه
  • زعفرانیه
  • فرمانیه
  • نیاوران و ولنجک

باید به این نکته اشاره کنیم که اجاره آپارتمان منطقه 1 با توجه به محله و محدوده می‌تواند قیمت متفاوتی داشته باشد. برای مثال قیمت رهن خانه در تجریش با فرمانیه و ازگل کاملا متفاوت است.

خرید و فروش آپارتمان منطقه 1 تهران

رهن و اجاره آپارتمان منطقه یک تهران 

 

آجودانیه محله‌ای با آپارتمان‌های مدرن در تهران

با توجه به پیشرفت و گسترش تکنولوژی، امروز ساختمان سازی مدرن راهش را به کشور عزیزمان ایران باز کرده است. زمانی که برای خرید خانه منطقه 1 جستجو می‌کنیم، با برج‌ها و آپارتمان‌های مدرن و زیبایی روبرو می‌شویم که در کمتر جایی از ایران می‌توانیم آن‌ها را ببینیم.

از همین رو می‌توان گفت در محله‌هایی مانند آجودانیه، قیطریه و الهیه، برج‌ها و آسمان خراش‌های بی‌نظیری ساخته شده‌اند که تجربه رهن آپارتمان منطقه 1 را یک لول بالاتر می‌برند. اغلب افرادی که در مناطق لاکچری نشین مانند منطقه 1 تهران زندگی می‌کنند، تصور زندگی در مناطق دیگر برایشان محال است.

ویژگی آپارتمان‌های آجودانیه

تمامی امکانات اعم از: مراکز خرید لوکس و متنوع، مراکز درمانی خصوصی و عالی، کوچه‌هایی سرسبز و پوشیده شده با باغ ویلا‌های قدیمی، دسترسی‌ آسان، هوای پاک و فرهنگ بالای مردم از جمله ویژگی‌هایی است که با رهن و اجاره منطقه 1 به آن‌ها دست خواهید یافت.

از دیگر ویژگی‌ها می‌توان به واحد‌های لوکس و مدرن که با به روز‌ترین تجهیزات و متریال‌های بازار ساخته شده‌اند اشاره کنیم. واحد‌های آپارتمانی در آجودانیه همگی طبق اصول دقیق معماری و با بهترین تکنولوژی‌ها طراحی و ساخته می‌شوند. از همین رو بالا بودن قیمت آپارتمان منطقه 1 با توجه به کیفیت ساخت دور از ذهن نیست.

ویژگی‌های آپارتمان‌های تجریش

برای کسانی که قصد اجاره آپارتمان منطقه 1 محدوده تجریش را دارند، باید بگوییم این منطقه به دلیل نزدیک بودن به بافت تجاری کمی شلوغ‌تر و پر رفت و آمدتر است. مراکز خرید، مراکز مهم اداری و... در نزدیکی این منطقه قرار دارند. از همین رو اگر جزو صاحبین کسب و کار هستید، خرید خانه منطقه 1 محله تجریش می‌تواند گزینه هوشمندانه‌ای باشد. قیمت آپارتمان منطقه 1 در محله تجریش کمی پایین‌تر از مناطقی مثل فرمانیه، نیاوران و قیطریه می‌باشد.

املاک در منطقه 1 تهران، تجریش

رهن آپارتمان منطقه 1

 

قیمت آپارتمان منطقه 1: محدوده کامرانیه

یکی از ویژگی‌های برتر آپارتمان‌های محدوده کامرانیه ، متراژ بالای آن‌ها است. اغلب واحد‌هایی که در این منطقه برای رهن یا فروش وجود دارند، از 100 متر به بالا شروع می‌شوند و می‌توان گفت جزو کیس‌های متراژ بالا به حساب می‌آیند.

یکی از تاثیرگذار‌ترین فاکتورها روی قیمت آپارتمان منطقه 1، محله، متراژ و سن بنا است. علاوه بر این فاکتور‌ها، عواملی همچون نوع ملک، نوع متریال‌های به کار رفته، وجود پارکینگ و... نیز می‌تواند روی قیمت اجاره خانه منطقه 1 تاثیر داشته باشد.

ما به عنوان یکی از مطرح‌ترین مشاورین املاک منطقه یک تهران، با بهره گیری از تیم متخصص، قیمت آپارتمان منطقه 1 را با تضمین پایین‌ترین و منصفانه‌ترین قیمت در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهیم. یکی از پرمخاطب‌ترین محدوده‌ها برای سرمایه گذاری و خرید ملک در منطقه یک تهران، منطقه فرمانیه می‌باشد. در ادامه به صورت مختصر به قیمت آپارتمان منطقه یک محدوده کامرانیه اشاره خواهیم کرد:

قیمت ملک در منطقه کامرانیه برای رهن و اجاره از 2 میلیارد تومان تا 70 میلیارد تومان متغیر است. با توجه به سال ساخت ملک، متراژ بنا، امکانات آپارتمان و... می‌توانید آپارتمان را با بودجه‌تان هماهنگ کنید. به صورت کلی خرید خانه منطقه 1 محدوده کامرانیه از متری 200 میلیون به بالا شروع می‌شود. البته با توجه به سال ساخت و امکانات می‌توانید خانه‌هایی با مبلغ پایین‌تر نیز پیدا کنید.

برای اطلاعات دقیق تر و مشاهده قیمت آپارتمان منطقه 1 می‌توانید به وب سایت املاک بزرگ نگین مراجعه کنید و با کارشناسان آنلاین یا تلفنی مجموعه در ارتباط باشید.

قیمت آپارتمان در کامرانیه

خرید خانه منطقه 1، کامرانیه 

 

سرمایه گذاری در منطقه یک تهران

همانطور که در متن بالا اشاره کردیم، علاوه بر زندگی، منطقه یک تهران مکانی مناسب برای انواع سرمایه گذاری‌های ملکی است. قیمت آپارتمان منطقه یک روز به روز در حال افزایش می‌باشد و شما با خرید ملک در این منطقه می‌توانید سرمایه گذاری پرسودی داشته باشید.

از آنجایی که کلانشهر تهران با رشد روز افزون جمعیت مواجه است، تقاضا و درخواست افراد سطح بالای جامعه برای سکونت در محله‌های امن و آرام با امنیت بالا مانند منطقه یک بیشتر شده است. از همین رو ساخت و ساز آپارتمان و بازسازی خانه‌های قدیمی در این مناطق توسعه یافته که خود روی قیمت آپارتمان منطقه 1 تاثیر می‌گذارد.

املاک بزرگ نگین

تیم تخصصی املاک بزرگ نگین از سال 1396 فعالیت خود را در حوزه ملک در منطقه یک تهران شروع کرد. ما در تیم خود با بهره گیری از مشاورین املاک با تجربه و حرفه‌ای و کارشناسی قیمت، منصفانه‌ترین و معقول‌ترین قیمت‌ها را برای رهن و اجاره آپارتمان در منطقه یک به مخاطبان خود ارائه می‌دهیم. فرقی نمی‌کند به دنبال خرید ملک هستید یا فروش ملک، می‌خواهید در ملک سکونت کنید یا قصد سرمایه گذاری دارید. ما در املاک نگین از صفر تا صد مراحل با شما همراه خواهیم بود.

شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت رسمی املاک بزرگ نگین، آگهی‌های موجود را ببینید، قیمت آپارتمان منطقه 1 را مقایسه کنید و برای خرید یا رهن و اجاره اقدام کنید.

 



  • شعبه ها
  • شعبه دولت: خیـابــان دولت، بعد از دیباجی، ساختمان نگین دولت، پلاک 180
  • شعبه بوکان: نیاوران - سه راه یاسر -خیابان مرجان - مجتمع تجاری البرز
  • شعبه اندرزگو: بلوار اندرزگو - بین سلیمی و طالقانی - پلاک 50.1 - طبقه اول
  • شعبه نارمک: بالاتر از میدان هفت‌حوض (نبوت)، نبش خیابان خاموشی

دپارتمان بزرگ املاک نگین با 4 شعبه فعال در تهران آماده خدمت‌رسانی به مشتریان محترم است.