محدوده قیمت خرید آپارتمان در محله لوکس کامرانیه

1402/7/29

محدوده قیمت خرید آپارتمان در محله لوکس کامرانیه

اگر برای رهن، اجاره و خرید آپارتمان کامرانیه تبدیل به اولین انتخاب شما شده است، تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید. در این مطلب قصد داریم به معرفی کامل محله کامرانیه، امکانات و دسترسی‌ها و در نهایت قیمت رهن، اجاره و خرید ملک در آن بپردازیم. همچنین در انتها بهترین و بزرگ‌ترین دپارتمان املاک جهت دریافت مشاوره، خرید، رهن و اجاره آپارتمان در این محله را به شما معرفی خواهیم کرد.

خرید آپارتمان در محله کامرانیه تهران

 

خرید آپارتمان کامرانیه

کامرانیه لوکس‌ترین محله در شمال تهران

طرفداران محله‌های لوکس و شناسنامه دار اغلب برای خرید آپارتمان کامرانیه را انتخاب می‌کنند. کامرانیه محله مشهوری در منطقه 1 تهران و بخشی از  ناحیه شمیرانات است. تاریخچه محله کامرانیه همچون دیگر بخش‌های شمیرانات به دوران قاجار باز می‌گردد. نام کامرانیه نیز برگرفته از نام کامران میرزا فرزند ارشد ناصرالدین شاه قاجار است. این منطقه قبل از سال 1350 پوشیده از زمین و باغ‌هایی بود که با اجرای تقسیم بندی شهری جای خود را به خانه‌های ویلایی با شکوه دادند. با گسترش فرهنگ شهر نشینی، آپارتمان‌ها و برج‌های لوکسی در این منطقه ساخته شد و کامرانیه را به محله‌ای لوکس و گران قیمت تبدیل کرد. در میان لاکچری ترین سازه‌های این منطقه می توان به برج‌های لوکس کامرانیه از جمله برج کوه نور و برج روما رزیدنس اشاره نمود.  

موقعیت جغرافیایی کامرانیه، جواهری در قلب پایتخت

اگر انتخاب شما برای رهن، اجاره و خرید آپارتمان کامرانیه است، باید ابتدا با موقعیت جغرافیایی این منطقه آشنا شوید. کامرانیه در شمال منطقه اختیاریه قرار دارد و از اطراف به محله‌های شمال شهر تهران همچون آجودانیه، فرمانیه، نیاوران، چیذر و دزاشیب منتهی می‌شود. کامرانیه از جهت شمال به محله‌های شمالی جماران و نیاوران و از سمت جنوب به بزرگراه صدر و اختیاریه متصل می‌شود. همچنین از سمت غرب با چیذر و دزاشیب و از سمت شرق با فرمانیه مجاورت دارد. کامرانیه به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم می‌گردد. کامرانیه شمالی بافتی تجاری و اداری دارد. این در حالی است که بافت کامرانیه جنوبی اغلب مسکونی است.

مهم‌ترین معابر و خیابان‌های محله کامرانیه

قبل از هر چیز باید مشخص نمایید که برای خرید آپارتمان کامرانیه شمالی یا جنوبی را انتخاب می‌کنید. محله کامرانیه از طریق چهار راه کامرانیه به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود.

کامرانیه شمالی

کامرانیه شمالی که اکنون با نام خیابان بازدار شناخته می‌شود در شمال بلوار اندرزگو قرار دارد. کامرانیه شمالی به صورت یک طرفه از جنوب به سمت شمال امتداد دارد و از چهار راه کامرانیه آغاز شده و به فرمانیه غربی منتهی می‌شود. سپس به صورت دو طرفه تا خیابان نیاوران ادامه می‌یابد.

کامرانیه جنوبی

اما کامرانیه جنوبی که با نام خیابان پاشا ظهری شناخته می‌شود، از اتوبان صدر آغاز شده و تا چهار راه کامرانیه ادامه می‌یابد. این خیابان نیز از سمت جنوب به شمال یک طرفه است.

اجاره آپارتمان در محله کامرانیه تهران

 

اجاره آپارتمان کامرانیه

تجربه یک زندگی اشرافی با رهن، اجاره و خرید آپارتمان کامرانیه

چرا خرید آپارتمان کامرانیه پیشنهاد می‌شود و سکونت در این محله به نوعی یک امتیاز است؟ خرید، رهن یا اجاره ملک در این محله چه مزایایی برای شما خواهد داشت؟ در ادامه به مهم‌ترین مزیت‌های سکونت در محله کامرانیه تهران اشاره‌ای خواهیم داشت.

خوش آب و هوا

بسیاری از خریداران به دلیل آب و هوای مطلوب به سراغ خرید آپارتمان کامرانیه می‌روند. به همین دلیل در سال‌های اخیر ساخت و ساز در این منطقه رونق بسیاری یافته و بافت سنتی قدیمی با بافت مدرن و لوکس تلفیق شده است. با توجه به میزان تقاضا برای خرید ملک در کامرانیه آینده‌ای روشن در انتظار این منطقه است. بنابراین کامرانیه یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه گذاری در حوزه مسکن است.

دسترسی محلی آسان

این محله دسترسی آسانی به مراکز خرید مشهوری چون کوه نور، مجتمع تجاری دریای نور، مجتمع تجاری روما سنتر و بام کامرانیه دارد. محله کامرانیه از طریق بزرگراه صدر در دسترس است. بلوار اندرزگو نیز دسترسی آسان به این محله را میسر کرده است.

تردد آسان به کمک وسایل حمل و نقل عمومی

امکان تردد به کمک وسایل نقلیه عمومی، مترو و خودروی شخصی از دیگر مزیت‌های این محله به شمار می‌رود. ایستگاه مترو اقدسیه نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این محله است و امکان استفاده از حمل و نقل عمومی را برای ساکنین این منطقه میسر کرده است. خطوط 106، 217، 220 و 298 اتوبوسرانی نیز تردد در مسیرهای منتهی به محله کامرانیه را میسر نموده‌اند. مسیرهای حمل و نقل عمومی امکان دسترسی محلی به مناطق مجاور از جمله قیطریه، قلهک، لویزان و زرگنده را نیز فراهم کرده‌اند.

بهره مندی از امکانات کامل تفریحی و رفاهی

پارک جمشیدیه، پارک نیاوران و کاخ نیاوران از مهم‌ترین مناطق دیدنی محله کامرانیه در شهر تهران هستند. همچنین کیفیت ساخت ساختمان‌ها در سطح بسیار بالایی صورت گرفته و اکثر سازه‌ها به امکانات رفاهی چون استخر، جکوزی، باشگاه و غیره مجهز هستند.

محدوده قیمت آپارتمان در محله لوکس کامرانیه

اگر برای رهن، اجاره یا خرید آپارتمان کامرانیه را ترجیح می‌دهید، بهتر است بدانید این منطقه در لیست گران قیمت ترین محله‌های شمال شهر تهران قرار دارد. آپارتمان‌های ساخته شده در این محله جزو لوکس‌ترین و مجهزترین آپارتمان‌ها در سطح شهر تهران هستند.

قیمت آپارتمان کامرانیه متفاوت بوده و با توجه به سال ساخت، میزان دسترسی، امکانات و کیفیت ساخت و غیره برآورد می‌شود. نرخ خرید، اجاره و رهن آپارتمان در محله کامرانیه شمالی و جنوبی تفاوت چندانی ندارد. هر چند نرخ ملک در کامرانیه شمالی اغلب بالاتر از کامرانیه جنوبی پیش بینی می‌شود.

قیمت خرید آپارتمان کامرانیه

اگر آخرین انتخاب شما برای خرید آپارتمان کامرانیه است، بهتر است بدانید که اکنون (در مهر ماه سال 1402) برای خرید یک آپارتمان نوساز فول امکانات با نمای مدرن به متراژ 165 متر مربع در کامرانیه باید چیزی حدود 23 میلیارد تومان موجودی داشته باشید. به عبارتی قیمت خرید ملک نوساز در این منطقه متری 140 میلیون تومان تخمین زده می‌شود.

قیمت اجاره آپارتمان کامرانیه

مبلغ رهن یک آپارتمان 100 متری بازسازی شده در این منطقه چیزی حدود 500 میلیون تومان و مبلغ اجاره آن 40 میلیون تومان است. همچنین برای رهن و اجاره یک آپارتمان نوساز 160 متری در این محله باید حدود 2 میلیارد تومان رهن و 50 میلیون تومان اجاره ماهیانه پرداخت نمایید.

لازم به ذکر است که مبالغ فوق با توجه به سال ساخت و متراژ سازه متفاوت بوده و توسط کارشناسان این حوزه تخمین زده می‌شود. متقاضیان اجاره، رهن و خرید ملک در محله کامرانیه تهران با مراجعه به فایلینگ های سایت املاک نگین می‌توانند از قیمت روز ملک در این منطقه مطلع شوند.

رهن و اجاره آپارتمان در کامرانیه  

 

رهن آپارتمان کامرانیه

سرمایه گذاری آینده نگرانه با خرید آپارتمان کامرانیه

برای سرمایه گذاری و خرید آپارتمان کامرانیه یکی از بهترین انتخاب‌ها است. خرید ملک و سرمایه گذاری در مسکن یکی از مطمئن‌ترین راه‌ها برای حفظ سرمایه است. برای سرمایه گذاری مناسب در مسکن باید با اطلاعات کامل و دانش کافی در این مسیر قدم بگذارید. "املاک نگین" با سال‌ها تجربه درخشان در زمینه خرید، رهن یا اجاره آپارتمان نوساز و کلنگی در بهترین مناطق تهران از جمله کامرانیه در طول این مسیر در کنار شما خواهد بود.

با "املاک نگین" تجربه‌ای متفاوت از خرید، رهن و اجاره آپارتمان برای شما رقم خواهد خورد. همچنین اگر قصد فروش ملک خود در این منطقه را دارید، می‌توانید روی تجربه و مشاوره متخصصان این مجموعه حساب باز کنید. این مجموعه به منظور رفاه حال مشتریان خود، سامانه اینترنتی"املاک نگین" را راه اندازی کرده است. این سامانه امکان جست و جوی ملک در مناطق مختلف تهران را برای شما فراهم نموده است. آگهی‌های درج شده در این سامانه حاوی مشخصات کامل از جمله قیمت، عکس واحد، سال ساخت و غیره هستند.

کامرانیه محله‌ای با آپارتمان‌های مدرن در تهران

با توجه به آنچه از مزایای این محله گفته شد، بهتر است برای خرید آپارتمان کامرانیه را انتخاب کنید. خرید یا اجاره ملک در کامرانیه و سکونت در آن مزیت‌های زیر را به همراه دارد:

  • دوری از ترافیک و شلوغی مناطق مرکزی،
  • آمار پایین جرم و جنایت،
  • بهره مندی از همسایگان خوب،
  • فرهنگ بالای منطقه،
  • آرامش و خلوتی،
  • بهره مندی از آب و هوای مطلوب،
  • امکانات رفاهی و تفریحی مناسب.

این منطقه به دلیل مجهز بودن به امکانات شهری پیشرفته و داشتن بافت مدرن و امروزی طرفداران بسیاری در تهران دارد. در سال‌های اخیر ارزش ملک در این منطقه بسیار افزایش یافته و به دلیل موقعیت جغرافیایی استراتژیک و زیرساخت‌های برتری که دارد بازدهی سرمایه گذاری در آن بسیار بالا است. این منطقه به دلیل موقعیت مکانی و امکان توسعه پذیری منحصر به فردی که دارد فرصت مناسبی جهت سرمایه گذاری در حوزه مسکن است. برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر جهت خرید یا اجاره آپارتمان کامرانیه می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با کارشناسان دپارتمان بزرگ املاک نگین تماس حاصل فرمایید.  

 



  • شعبه ها
  • شعبه دولت: خیـابــان دولت، بعد از دیباجی، ساختمان نگین دولت، پلاک 180
  • شعبه بوکان: نیاوران - سه راه یاسر -خیابان مرجان - مجتمع تجاری البرز
  • شعبه اندرزگو: بلوار اندرزگو - بین سلیمی و طالقانی - پلاک 50.1 - طبقه اول
  • شعبه نارمک: بالاتر از میدان هفت‌حوض (نبوت)، نبش خیابان خاموشی

دپارتمان بزرگ املاک نگین با 4 شعبه فعال در تهران آماده خدمت‌رسانی به مشتریان محترم است.