نکاتی که قبل از خرید آپارتمان در اقدسیه تهران بهتر است بدانید!

1402/8/7

نکاتی که قبل از خرید آپارتمان در اقدسیه تهران بهتر است بدانید!
اگر به دنبال انتخاب یک محله لوکس برای زندگی هستید، محله اقدسیه تهران یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما است. این محله پر از آپارتمان‌های لوکس و لاکچری است که با هر بار نگاه کردن به آن‌ها، عظمت آن‌ها را درک می‌کنید. خرید آپارتمان اقدسیه به افرادی که بودجه بالایی برای خرید آپارتمان در تهران دارند، به شدت توصیه می‌شود. چرا که محله اقدسیه تهران یک محله خارج از طرح ترافیک بوده و با داشتن امکانات متنوع و مردم با فرهنگ، به عنوان یکی از بهترین محله‌های لوکس در تهران شناخته می‌شود.
قیمت آپارتمان در اقدسیه تهران

خرید آپارتمان اقدسیه | رهن و اجاره آپارتمان اقدسیه

محله اقدسیه تهران با آپارتمان‌های لوکس و مدرن

محله اقدسیه تهران، یکی از محله‌های واقع در منطقه یک تهران است. احتمالا شما هم می‌دانید که محله‌های منطقه یک تهران، جزء محله‌های لوکس محسوب می‌شوند و آپارتمان‌ها و برج‌های مسکونی خاص و منحصر به فرد در این محله‌ها به چشم می‌خورد. محله اقدسیه تهران به عنوان یکی از محله‌های اعیان نشین تهران، می‌تواند برای خرید آپارتمان و یا رهن و اجاره اقدسیه گزینه خوبی محسوب شود.

محله اقدسیه دارای امکانات رفاهی کاملی است و شما را از رفتن به مرکز شهر تهران برای خرید و رفع مایحتاج خودتان بی نیاز می‌کند. در محله اقدسیه تهران، کافه‌ها و رستوران‌های لوکس زیادی به چشم می‌خورد که هر روز جوانان و افراد مختلفی برای سپری اوقات فراغت خودشان، به آن‌ها مراجعه می‌کنند. مراکز تجاری زیادی نیز در این محله وجود دارند که می‌توانید برای خرید پوشاک، انواع لوازم خانگی و ... به آن‌ها مراجعه کنید.

محله اقدسیه تهران در محدوده ترافیک قرار ندارد و می‌توانید به راحتی از طریق خیابان‌های این محله به بزرگراه‌های مهم تهران از جمله بزرگراه صیادی، بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه ارتش و سایر بزرگراه‌های مهم مانند صدر دسترسی پیدا کنید. امکان استفاده از مترو خط 33 تهران و اتوبوس‌های مختلف نیز در این محله برای ساکنین فراهم شده است.

رهن و اجاره خانه در اقدسیه

محله اقدسیه تهران، دارای خانه‌ها و آپارتمان‌های بسیار لوکسی است که هر کدام برای زندگی خانوادگی شما فوق العاده‌اند. اگر بودجه کافی برای خرید آپارتمان اقدسیه ندارید یا به هر دلیلی می‌خواهید، آپارتمان‌های لوکس و منحصر به فرد را برای سکونت خودتان انتخاب کنید، می‌توانید به فکر رهن و اجاره خانه در اقدسیه باشید.

رهن و اجاره اقدسیه به شما این امکان را می‌دهد تا با پرداخت هزینه کمتر، یک آپارتمان لوکس در اقدسیه تهران داشته باشید و چند سالی را در خیابان‌های لوکس اقدسیه تهران زندگی کنید. آپارتمان‌هایی که برای رهن و اجاره اقدسیه وجود دارند، تنوع بسیار بالایی خواهند داشت و شما می‌توانید بر اساس نیاز خود، هر یک از این آپارتمان‌ها را انتخاب کنید. متراژ، امکانات و همچنین مشخصات داخل آپارتمان‌های رهن و اجاره‌ای در اقدسیه با هم متفاوت است.

رهن کامل آپارتمان در اقدسیه

یکی از روش‌های رهن و اجاره اقدسیه تهران، رهن کامل آپارتمان در این محله است. افرادی که قصد پرداخت اجاره ماهیانه را ندارند، می‌توانند با رهن کامل آپارتمان در اقدسیه دغدغه خودشان را برای پرداخت اجاره به صورت ماهانه برطرف کنند. در این صورت با پرداخت کل هزینه رهن به صورت یکجا، می‌توانید بدون اینکه نیازی به پرداخت هزینه ماهانه داشته باشید، در آپارتمان سکونت کنید. در نهایت پس از اتمام تاریخ قرارداد خود، می‌توانید پول رهن کامل را از صاحب خانه دریافت کنید یا اینکه قرارداد خودتان را تمدید نمایید.

قیمت رهن و اجاره آپارتمان در اقدسیه

قیمت رهن و اجاره آپارتمان در اقدسیه بر اساس معیارهای مختلفی محاسبه می‌شود. اول اینکه باید مشخص شود که رهن و اجاره به صورت همزمان است یا اینکه امکان رهن آپارتمان در اقدسیه به صورت کامل وجود دارد. قیمت رهن و اجاره آپارتمان اقدسیه شامل دو بخش است. بخش اول، هزینه رهن است که در ابتدا باید به صاحب خانه پرداخت کنید و بخش دوم، هزینه‌ای است که باید به صورت ماهانه به صاحب خانه پرداخت نمایید. اما در صورتی که یک آپارتمان با رهن کامل را انتخاب کنید، کل پول را باید به صورت یکجا به صاحب خانه پرداخت نمایید.

قیمت رهن و اجاره اقدسیه بسته به متراژ خانه، نوساز بودن آپارتمان، شرایط ساختمان مسکونی، خیابان قرارگیری آپارتمان و ... متفاوت است. از این رو بهتر است که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت رهن و اجاره آپارتمان در اقدسیه تهران، به سایت املاک نگین مراجعه کنید.

 

محله اقدسیه تهران با آپارتمان‌های لوکس و مدرن

خرید آپارتمان اقدسیه تهران؛ سوگلی شمال شهر تهران

آپارتمان‌های اقدسیه، آپارتمان‌های لوکس و منحصر به فردی هستند که در منطقه یک تهران واقع شده‌اند. برای خرید آپارتمان در اقدسیه، می‌توانید عزم خودتان را جذم کنید و بهترین آپارتمان‌های لوکس را بخرید.  فرقی نمی‌کند که هدف شما از خرید آپارتمان اقدسیه تهران چیست؟ برخی از افراد برای سرمایه گذاری یک آپارتمان در این محله می‌خرند و بعضی دیگر با هدف سکونت در محله اقدسیه تهران، اقدام به خرید آپارتمان می‌کنند. در هر صورت باید در هنگام خرید آپارتمان، به مشخصات آپارتمان، متراژ، قدمت ساخت و شرایط دیگر توجه داشته باشید.

خرید آپارتمان نوساز و لوکس در اقدسیه تهران

خرید آپارتمان اقدسیه به شما این امکان را می‌دهد تا در آپارتمان‌های لوکس و نوساز سکونت داشته باشید. آپارتمان‌های محله اقدسیه، در گروه آپارتمان‌های لوکس و منحصر به فرد قرار می‌گیرند. اکثر این آپارتمان‌ها نوساز هستند و قیمت ساخت آن‌ها زیاد نیست. برج‌های مسکونی بسیار لوکس نیز در این محله به چشم می‌خورد. بنابراین، می‌توانید برای خرید پنت هاوس در محله اقدسیه نیز اقدام کنید.

املاک در منطقه اقدسیه تهران

 

خرید آپارتمان اقدسیه تهران

قیمت آپارتمان اقدسیه

قیمت آپارتمان اقدسیه نسبت به آپارتمان‌هایی که در مناطق دیگر تهران واقع شده‌اند، بالاتر است. در واقع به دلیل موقعیت جغرافیایی محله اقدسیه و قرار گرفتن آن در شمال تهران، نباید انتظار پایین بودن قیمت آپارتمان در این محله را داشته باشید. با این حال بر اساس متراژ و قدمت ساخت آپارتمان‌ها نیز قیمت آن‌ها متفاوت است. به طوری که قیمت آپارتمان‌های نوساز اقدسیه بسیار بیشتر از قیمت آپارتمان‌های دارای قدمت ساخت زیاد است. این به توانایی شما بستگی دارد که کدام یک از آپارتمان‌های اقدسیه را خریداری کنید.

قیمت هر متر آپارتمان در اقدسیه

قیمت هر متر آپارتمان در اقدسیه بر اساس نوع آپارتمان، متراژ آن و همچین خیابان قرارگیری آن محاسبه می‌شود. بسته به این موضوعات، قیمت حدودی هر متر آپارتمان در اقدسیه تهران بین 130 میلیون تومان تا 250 میلیون تومان در نظر گرفته می‌شود. با این حال با توجه به نوسانات قیمت آپارتمان در تهران، احتمالا افزایش این قیمت‌ها نیز وجود دارد.

خرید و اجاره آپارتمان گلستان شمالی؛ نگین اقدسیه

گلستان شمالی یکی از خیابان‌های فوق لوکس و لاکچری اقدسیه تهران است. افرادی که به دنبال خرید آپارتمان اقدسیه در بهترین خیابان آن هستند، می‌توانند اقدام به خرید آپارتمان گلستان شمالی کنند. آپارتمان‌های لوکس و فول امکانات زیادی در گلستان شمالی وجود دارند که می‌توانید برای خرید آن‌ها اقدام کنید. اما در صورت نیاز نیز امکان رهن و اجاره آپارتمان در گلستان شمالی نیز وجود دارد.

قیمت اجاره و خرید آپارتمان در گلستان شمالی

با توجه به اینکه گلستان شمالی یکی از خیابان‌های معروف و لاکچری در اقدسیه تهران شناخته می‌شود، قیمت اجاره و خرید آپارتمان در آن نیز بالا است. از این رو اگر بودجه رو به بالایی برای خرید آپارتمان اقدسیه تهران دارید، به سراغ املاک واقع در گلستان شمالی بروید. در غیر این صورت می‌توانید خیابان‌های دیگر محله اقدسیه تهران را برای اجاره و یا خرید خانه و آپارتمان انتخاب کنید.

رهن و اجاره آپارتمان در شمال شهر تهران

 

خرید و اجاره آپارتمان گلستان شمالی

املاک نگین؛ مشاور شما برای اجاره و خرید آپارتمان اقدسیه تهران

خرید و اجاره آپارتمان در اقدسیه تهران، دغدغه بسیاری از مردم با بودجه متوسط رو به بالا است. چرا که قیمت آپارتمان اقدسیه نسبت به بسیاری از محله‌های دیگر تهران بالا بوده و وجود یک مشکل در سند آپارتمان، می‌تواند باعث بر باد رفتن کل سرمایه یک فرد شود. از این رو مراجعه به یک مشاور املاک معتبر برای بررسی آپارتمان‌های لوکس اقدسیه جهت خرید و اجاره، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

تیم مشاور املاک نگین، بسیار باتجربه هستند و چندین سال است که در حوزه رهن و اجاره و خرید آپارتمان اقدسیه تهران و سایر محله‌های لوکس فعالیت می‌کنند. تمامی آپارتمان‌های معرفی شده از سوی این تیم، مورد بررسی قرار می‌گیرند و به طور منصفانه نقد و بررسی خواهند شد. خیالتان از بابت سند و شرایط آپارتمانی که در این مشاور املاک به شما پیشنهاد می‌شود، راحت باشد.

فقط کافیست که بودجه خودتان را برای رهن و اجاره و یا خرید آپارتمان در محله اقدسیه تهران مشخص کنید و با ما در مشاور املاک نگین در ارتباط باشید. در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بهترین املاک را به شما پیشنهاد می‌کنیم. همچنین شما می‌توانید برای مشاهده قیمت آپارتمان در اقدسیه تهران، از طریق سایت مشاور املاک نگین نیز قیمت این املاک را به صورت آنلاین بررسی کنید.



  • شعبه ها
  • شعبه دولت: خیـابــان دولت، بعد از دیباجی، ساختمان نگین دولت، پلاک 180
  • شعبه بوکان: نیاوران - سه راه یاسر -خیابان مرجان - مجتمع تجاری البرز
  • شعبه اندرزگو: بلوار اندرزگو - بین سلیمی و طالقانی - پلاک 50.1 - طبقه اول
  • شعبه نارمک: بالاتر از میدان هفت‌حوض (نبوت)، نبش خیابان خاموشی

دپارتمان بزرگ املاک نگین با 4 شعبه فعال در تهران آماده خدمت‌رسانی به مشتریان محترم است.