خرید و فروش آپارتمان شمال تهران به ویژه بلوار اندرزگو چگونه است؟

1402/4/3

خرید و فروش آپارتمان شمال تهران به ویژه بلوار اندرزگو چگونه است؟

بسیاری از افراد به دنبال خرید آپارتمان تهران هستند تا در آن ساکن شده و یا از این طریق در بخش و بازار مسکن به سرمایه گذاری اقدام نمایند. خرید آپارتمان و ملک در این کلانشهر به دلیل پایتخت بودن و برخورداری از امکانات و تجهیزات رفاهی مناسب در حال حاضر با افزایش قابل توجهی روبرو شده است. برای این کار باید پیش از هر اقدامی به یک وبسایت املاک و یا آژانس معتبر مراجعه کرده و قیمت خرید آپارتمان در مناطق مختلف را بررسی نمایید تا به خریدی امن و بدون ضرر و پشیمانی دست بزنید. در غیر این صورت این امکان وجود دارد که هزینه‌های فراوانی را صرف نموده و از خرید و فروش آپارتمان تهران نیز رضایت خاطر کافی نداشته باشید.

 

در این مقاله به ارائه مطالبی درباره خرید آپارتمان تهران در شمال این کلانشهر، در خیابان و بلوار اندرزگو خواهیم پرداخت. کمتر کسی در تهران وجود دارد که حداقل یکبار نام بلوار اندرزگو را نشنیده باشد. پس اگر شما هم قصد خرید آپارتمان تهران برای سکونت و یا سرمایه گذاری دارید با ما همراه باشید.

خرید آپارتمان لاکچری در تهران

خرید آپارتمان شمال تهران

خرید آپارتمان شمال تهران یکی از بهترین اقدامات و یا سرمایه‌گذاری‌هایی است که می‌توانید انجام دهید. هر چند این کار به سرمایه فراوانی نیاز دارد. از سوی دیگر پیش از اقدام به خرید آپارتمان تهران در شمال این کلانشهر، باید به نکات و عواملی توجه داشته باشید تا در دام کلاهبرداران گرفتار نشوید.

یکی از مهم‌ترین این نکات توجه به منطقه و محل قرارگیری ملک مورد نظر است. پس در ابتدا مشخص کنید که کدام منطقه در اولویت شما قرار دارد. سپس بودجه‌ای را که برای این کار در نظر گرفته‌اید مشخص سازید.

سعی اصلی شما بر این باشد که تمامی مزایای منطقه مورد نظر و معایب آن را به دقت بررسی کنید تا پس از خرید آپارتمان تهران پشیمان و یا متضرر نشوید. پس از آن به این اطمینان دست پیدا کنید که مراکز رفاهی و تجهیزات کافی از قبیل بیمارستان، مدرسه، فروشگاه مواد غذایی، داروخانه، بانک و... در منطقه مورد نظر شما واقع شده‌اند یا خیر و یا فاصله این مراکز با شما و محل سکونتتان چه میزانی است.

 

پیش از اقدام به خرید آپارتمان شمال تهران بهتر است همسایگان خود را نیز مورد شناسایی قرار دهید و یا بدانید چه میزان نظم و آرامشی در محیط شما حکم‌فرما است. امکانات آپارتمان مدنظر و امتیازات خاص آن را بررسی کرده و توقعات خود را نیز در نظر بگیرید. از سوی دیگر باید به سن آپارتمان مدنظرتان توجه کرده و نورگیر بودن آن را نیز مورد ارزیابی دقیقی قرار دهید.

به طور کلی هرچه بررسی‌ها و تحقیقات شما در این گام بیشتر و مناسب‌تر باشد به طور حتم به خرید مناسب‌تری هم دست خواهید زد. به ویژه در این شرایط باید سند آپارتمان مورد نظر خود را مشاهده کرده و اطلاعات درج شده در آن را با مشخصات و حدود چهارگانه ساختمان مطابقت دهید.

پیش از خرید آپارتمان شمال تهران بررسی تعداد واحدهای بنا و تعداد واحدها در هر کدام از طبقات نیز ضرورت و اهمیت اساسی دارد. بسیاری از آپارتمان‌ها در نواحی شمال تهران ابعاد و اندازه‌های وسیعی داشته و طبقات و واحدهای زیادی هم دارند. با این حال بهتر است کل واحدهای یک آپارتمان چیزی میان ۱۵ تا ۳۰ واحد باشد. از سوی دیگر بهتر است تعداد واحدها در هر کدام از طبقات از دو واحد بیشتر نباشد.

رهن و اجاره آپارتمان لوکس در شمال تهران

 

خرید آپارتمان اندرزگو

یکی از بهترین مناطق لوکس تهران که در آن آپارتمان‌های نسبتاً گران قیمتی هم به چشم می‌خورند بلوار و خیابان اندرزگو است. پس برای خرید آپارتمان اندرزگوی تهران باید بودجه و سرمایه مناسبی را تدارک دیده باشید.

این منطقه فضای نسبتاً کمی دارد. اما به دلیل برخورداری از آب و هوا و شرایط اقلیمی نسبتا مطلوب، محبوب بوده و طرفداران زیادی هم به خود اختصاص داده و لذا خرید آپارتمان تهران در خیابان و بلوار اندرزگو با افزایش قابل توجهی روبرو شده است. این بلوار در سال ۱۳۸۵ بهره برداری شده و در حال حاضر محل مناسبی برای رستوران گردی به شمار می‌رود.

در این محله می‌توانید انواع متنوعی از امکانات رفاهی و تفریحی را مشاهده نمایید. این عامل یکی از مهمترین دلایل محبوبیت این منطقه و استقبال فراوان مردم از خرید آپارتمان در اندرزگو است. چراکه دسترسی‌های این منطقه به مراکز خرید بسیار راحت بوده و مغازه‌های بسیاری در آن مشغول به فعالیت هستند.

این منطقه را می‌توان یکی از گردشگرپذیرترین اماکن در کلانشهر تهران محسوب کرد. از آنجایی که این محله در محدوده طرح ترافیک واقع نشده و به راحتی می‌توانید از دیگر نقاط شهر به آن دسترسی پیدا کنید، رفت و آمد به آن هیچگونه دشواری برای شما ایجاد نخواهد کرد.

همچنین این امکان برای ساکنین این منطقه فراهم شده که بتوانند با وسیله نقلیه خود به این محل رفت و آمد داشته باشند و یا حتی با استفاده از وسایل نقلیه عمومی از قبیل مترو، تاکسی و اتوبوس به آن تردد کنند.

 

این بلوار در منطقه یک شهرداری واقع شده و از سمت شرق به چهارراه کامرانیه دسترسی دارد. در غرب این محل نیز بلوارکاوه واقع شده و در حاشیه آن رستوران‌ها، فست فودها و آبمیوه فروشی‌های بسیار زیادی به چشم می‌خورند.

این محله در واقع یکی از محله‌های بافت قدیمی در شمال شهر تهران بوده که برخی از مراکز و مجتمع‌های جدید و مدرن نیز در آن ساخته شده و آن را دارای بافت مدرن نیز کرده‌اند. در بسیاری از کوچه‌ها و خیابان‌های اندرزگو شما می‌توانید ساختمان‌های بلند و چند طبقه و یا کوچک و ویلایی را مشاهده کنید.

این محله به دلیل قرار گرفتن در شمال شهر تهران فضای سبز نسبتاً خوبی هم دارد. اگر به ورزش علاقه دارید و می‌خواهید امکانات ورزشی خیابان اندرزگو را نیز بررسی کنید بدانید  که در این منطقه، ورزشگاه شهید چمران واقع شده که امکانات متنوع ورزشی را برای علاقمندان فراهم نموده است.

در این ورزشگاه می‌توانید در رشته‌های ورزشی متنوعی فعالیت کنید. از جمله این رشته‌ها می‌توان به شنا، فوتبال، بسکتبال، والیبال، اسکواش و... اشاره کرد.

قیمت خرید آپارتمان در شمال تهران

قیمت خرید آپارتمان اندرزگو

همان‌طور که پیش از این نیز اشاره شد قیمت خرید آپارتمان اندرزگو قیمت نسبتاً بالایی است. اما این نرخ یک قیمت ثابت و مشخص نبوده و تحت تاثیر چند عامل مهم قرار می‌گیرد. از جمله مهمترین عوامل موثر بر قیمت خرید آپارتمان اندرزگو می‌توان به وضعیت ظاهری و خارجی بنای مورد نظر اشاره کرد.

همان‌طور که می‌دانید ظاهر یک ساختمان نشان می‌دهد که بنای مورد نظر چند سال ساخت بوده و یا سن آن چقدر است و یا چطور از ساختمان استفاده و مراقبت شده است. اگر این سازه به درستی مورد استفاده قرار گرفته باشد به طور حتم از ظاهر آن هم مشخص خواهد شد. این عامل قیمت خرید ملک را نیز افزایش خواهد داد.

عامل دیگر موثر بر قیمت آپارتمان اندرزگو امکانات رفاهی است که در اختیار شما قرار می‌دهد. به طور حتم تمامی افراد تمایل دارند در ساختمان‌هایی ساکن شوند که به امکانات رفاهی قابل توجهی تجهیز شده و دسترسی مناسبی هم به مدارس خوب، سوپرمارکت‌ها، وسایل نقلیه عمومی و... دارد.

وجود این امکانات نقش قابل توجهی در افزایش قیمت آپارتمان اندرزگو خواهد داشت. موقعیت قرارگیری ملک نیز قیمت آن را با تغییر مواجه می‌کند. ممکن است آپارتمانی را برای خرید در نظر بگیرید که در محله آن، تعداد زیادی خانه خالی و یا فرسوده واقع شده باشند و یا کل محله فرسوده به نظر برسد.

در این صورت قیمت متفاوتی نسبت به شرایطی که آپارتمان مد نظر شما در یک محله تمیز، مرتب و شیک واقع شده پرداخت خواهید کرد. نوع معماری سازه، تهویه مناسب آن، وضعیت داخلی ملک، نوع سرویس‌های بهداشتی، مصالح به کار رفته در فرایند ساخت و کیفیت آن‌ها نیز قیمت خرید آپارتمان اندرزگو را تغییر می‌دهد.

 

 



  • شعبه ها
  • شعبه دولت: خیـابــان دولت، بعد از دیباجی، ساختمان نگین دولت، پلاک 180
  • شعبه بوکان: نیاوران - سه راه یاسر -خیابان مرجان - مجتمع تجاری البرز
  • شعبه اندرزگو: بلوار اندرزگو - بین سلیمی و طالقانی - پلاک 50.1 - طبقه اول
  • شعبه نارمک: بالاتر از میدان هفت‌حوض (نبوت)، نبش خیابان خاموشی

دپارتمان بزرگ املاک نگین با 4 شعبه فعال در تهران آماده خدمت‌رسانی به مشتریان محترم است.