خرید و فروش ملک در شمال تهران؛ فرمانیه

1402/4/5

خرید و فروش ملک در شمال تهران؛ فرمانیه

در حال حاضر با گسترش شهرنشینی، خیلی از افراد قصد خرید منزل در شهرهای بزرگ و به‌خصوص تهران را دارند. این شهر به‌خاطر اهمیت بسیار زیادی که دارد و همچنین به دلیل پایتخت بودن، یکی از بهترین مکان ها برای خرید و فروش ملک به شمار می رود. یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین مکان های شمال تهران که املاک زیادی در این منطقه خرید و فروش می شود، بخش فرمانیه است. در این مقاله از وبسایت دپارتمان بزرگ املاک نگین، اطلاعاتی درباره خرید آپارتمان فرمانیه در اختیار شما قرار می دهیم که می توانند کمک بسیار زیادی به شما کنند.

 

قبل از اینکه درباره خرید خانه فرمانیه صحبت کنیم، خوب است اطلاعاتی درباره شرایط زندگی و آب و هوای این منطقه شمال تهران به دست بیاورید. شمال تهران به خاطر نزدیک بودن به دماوند، نسبت به بخش های دیگر این شهر آب و هوای فوق العاده بهتری دارد. از این رو، نه تنها منطقه فرمانیه و سایر بخش های شمال تهران آب و هوای بی نظیری دارند، بلکه آلودگی هوا هم در آنجا به ندرت دیده می شود. همین مسئله باعث شده که خیلی از افراد قصد خرید خانه فرمانیه را داشته باشند.

خرید آپارتمان فرمانیه

آشنایی با منطقه شمال تهران

پیش از این که برای خرید آپارتمان فرمانیه اقدام کنید، باید به طور کامل این منطقه و به خصوص منطقه شمال تهران را بشناسید. شمال تهران یکی از مناطق مرفه نشین و پر طرفدار ترین شهر شناخته می شود که غالبا افرادی به این منطقه می روند که توانایی پرداخت هزینه های بالا برای خرید منزل را دارند.

 

علاوه بر این، یکی دیگر از مهمترین دلایل محبوبیت این بخش از تهران، این است که یکی از قدیمی ترین مناطق این شهر نیز شناخته می شود. به عبارت دیگر، از زمانی که تهران به عنوان یک شهر شناخته شد، منطقه شمال تهران نیز ساکنین زیادی داشت.

ازآنجاکه منطقه شمال تهران یکی از مناطق مرفه نشین شناخته می شود، طبیعتا انتظار می رود که افرادی در این منطقه زندگی می کنند هم سطح اجتماعی بالایی داشته باشند و همین طور هم است. در این منطقه، امکانات رفاهی فوق العاده‌ای وجود دارد که زندگی را برای هرکسی بسیار راحت می کند. از این رو، شما می توانید با خرید منزل در این قسمت، روزها به سر کار رفته و شب ها به خوشگذرانی بپردازید. البته برای خرید آپارتمان فرمانیه باید به نکات خاصی توجه داشته باشید که در این مقاله، به طور کامل آنها را مورد بررسی قرار می دهیم.

قیمت اپارتمان فرمانیه

منطقه فرمانیه شمال تهران

در ابتدای این مقاله هم به اختصار گفتیم که منطقه فرمانیه، یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین مناطق شمال تهران به شمار می رود که در منطقه 1 شهرداری تهران واقع شده است. فرمانیه در بخش شهرستان شمیرانات واقع شده و افراد مرفه در این منطقه زندگی می کنند. از این رو، کاملا طبیعی است که فرمانیه، یکی از گران ترین مناطق تهران و بخصوص شمال تهران در نظر گرفته شود.

منطقه فرمانیه از شمال به نیاوران، از شرق به خیابان پاسداران و قدسی، از غرب با دزاشیب و از جنوب هم به بزرگراه صدر، چیذر و بلوار اندرزگو منتهی می شود. اصلی ترین خیابان منطقه فرمانیه، خیابان شهید دکتر لواسانی است که به خیابان فرمانیه نیز شناخته می شود.

 

شاید برای شما جالب باشد که بدانید یکی از مهم ترین دلایل نامگذاری این منطقه به فرمانیه، این است که در دوران قاجار، خانواده فرمانفرمائیان، افراد پر نفوذ و ثروتمند و در این منطقه زندگی می کردند. در این بخش، تعداد بسیار زیادی سفارتخانه وجود دارد. با توجه به همه این مواردی که گفتیم، خرید آپارتمان فرمانیه بسیار محبوب است و هر کسی که از نظر مالی مشکلی ندارد، قصد دارد برای خرید آپارتمان جذاب در این منطقه اقدام کند. البته کاملا طبیعی است که قیمت خرید آپارتمان فرمانیه نسبت به خیلی از بخش های دیگر تهران بالاتر باشد.

قیمت آپارتمان در فرمانیه تهران

مهم ترین خیابان ها و مناطق فرمانیه

اگر شما هم قصد خرید آپارتمان فرمانیه را دارید، باید حتما بخش های مهم تر این منطقه را بشناسید. اگرچه اغلب قسمت های فرمانیه اهمیت بسیار زیادی دارند و زندگی در هر یک از این بخش می تواند تجربه فوق العاده‌ای برای شما باشد، اما باید بدانید که برخی از خیابان ها و مناطق فرمانیه اهمیت بیشتری دارند و البته قیمت خرید آپارتمان در این مناطق نسبتا بیشتر است.

به علاوه، خوب است بدانید که منطقه فرمانیه از طریق محله کامرانیه به دو بخش تقسیم شده است. هر دوی این بخش ها، خیابان ها و مناطق مهمی دارند که در این قسمت، برخی از مهمترین آنها را مشاهده می کنید. پس حتما موقع استعلام قیمت خرید خانه فرمانیه به این خیابان ها توجه داشته باشید.

  • خیابان بوستان
  • خیابان پاسداران (سلطنت آباد)
  • خیابان دیباجی
  • خیابان اختیاریه شمالی
  • خیابان سنبل
  • خیابان آذرمینا
  • خیابان حمیدرضا نوریان
  • خیابان نارنجستان یکم
  • خیابان نارنجستان هفتم
  • خیابان تنگستان دوم
  • بلوار افشاری
  • خیابان مهماندوست
  • خیابان عسگریان
  • خیابان آقایی
  • خیابان آریا
  • خیابان وطن پور

 خانه فرمانیه تهران

 

وضعیت خرید و فروش آپارتمان فرمانیه چگونه است؟

بر اساس اطلاعاتی که در بخش بالا بدست آوردید، به احتمال زیاد متوجه شدید که منطقه فرمانیه تا چه حد در تهران محبوب است. به همین دلیل هم خیلی طبیعی است که شما بخواهید یک زندگی فوق العاده و مرفه در این قسمت برای خودتان دست و پا کنید. اما به نظر شما وضعیت خرید آپارتمان فرمانیه تقریبا چگونه است؟

از آنجا که این منطقه طرفداران بسیار زیادی دارد، خانه ها و آپارتمان های متنوع با متراژ های مختلفی نیز ساخته شده اند که هر کسی با هر بودجه ای می تواند در این منطقه خانه خریداری کند. البته توجه داشته باشید که قیمت خرید خانه فرمانیه نسبت به خیلی از بخش های دیگر تهران گران تر است که این امر به خاطر وجود امکانات زیاد، سفارتخانه های متعدد و آب و هوای مناسب، کاملا ارزشش را دارد.

از این رو، شما می توانید انواع آپارتمان ها با متراژهای مختلف را در قسمت فرمانیه پیدا کنید. تنها کاری که برای خرید خانه فرمانیه باید انجام دهید، مشورت با افراد متخصص و حرفه ای در این حوزه است. زیرا با افزایش قیمت ها در این منطقه و خیلی از مناطق دیگر تهران، کلاهبرداری های زیادی از طریق خرید خانه رخ می دهند که باید حواس خود را خیلی جمع کنید.

قیمت خرید آپارتمان فرمانیه چقدر است؟

یکی از مهمترین سوالاتی که خیلی از افراد درباره خرید آپارتمان فرمانیه می پرسند، قیمت آپارتمان ها در این منطقه است. برای پاسخ، باید بگوییم که قیمت خرید آپارتمان فرمانیه تا حد زیادی به منطقه انتخابی شما بستگی دارد. به علاوه، خیلی مهم است که شما چه نوع آپارتمانی را انتخاب کرده و در کدام طبقه باشید. اما به طور کلی، به نظر می رسد که قیمت خرید خانه فرمانیه به ازای هر متراژ بیشتر از 100 میلیون تومان باشد.

 

طبیعتا هر چه که خانه آپارتمان مد نظر شما امکانات بیشتری داشته باشد، باید هزینه بیشتری هم برای خرید آن بپردازید. به عنوان مثال، آپارتمان هایی با استخر، سونا و جکوزی و سایر قابلیت های مهم، خیلی گران تر هستند. فقط کافی است تعیین کنید که چه نوع آپارتمانی در این قسمت از تهران می خواهید تا با مشورت با متخصصان، بتوانید بهترین نمونه را پیدا کنید.

همان طور که در این مقاله متوجه شدید، خرید آپارتمان فرمانیه یکی از چالش برانگیزترین کارهایی است که شاید برای خیلی از افراد پیش بیاید. به همین دلیل هم ما راهکاری برای شما ارائه کردیم و آن هم مشورت با متخصصان ما در دپارتمان بزرگ املاک نگین است. ما شعب مختلفی در شهر تهران داریم و می توانیم انواع آپارتمان ها با متراژ های مختلف را به شما معرفی کنیم. به علاوه، اگر هرگونه سوالی درباره خرید آپارتمان فرمانیه دارید، می توانید از مشاوران ما بپرسید و مطمئن باشید که آنها به شیوه ای دلسوزانه، به تمام سوالات شما پاسخ خواهند داد.



  • شعبه ها
  • شعبه دولت: خیـابــان دولت، بعد از دیباجی، ساختمان نگین دولت، پلاک 180
  • شعبه بوکان: نیاوران - سه راه یاسر -خیابان مرجان - مجتمع تجاری البرز
  • شعبه اندرزگو: بلوار اندرزگو - بین سلیمی و طالقانی - پلاک 50.1 - طبقه اول
  • شعبه نارمک: بالاتر از میدان هفت‌حوض (نبوت)، نبش خیابان خاموشی

دپارتمان بزرگ املاک نگین با 4 شعبه فعال در تهران آماده خدمت‌رسانی به مشتریان محترم است.