بررسی قیمت آپارتمان در بلوار اندرزگو؛ بلواری برای جوانان تهرانی

1402/10/3

بررسی قیمت آپارتمان در بلوار اندرزگو؛ بلواری برای جوانان تهرانی

با قرارگیری مکان‌های مختلف و متنوع همچون رستوران های بی نظیر در این محله، اندرزگو به یکی از بهترین مکان های تفریحی جوانان تبدیل شده است. به دلیل رفت و آمدهای زیاد، بسیاری از رستوران‌ها،‌ برندهای مختلف کفش و پوشاک در این محله شعبه دارند. امروزه اندرزگو را با عنوان قطب خوراکی تهران می‌شناسند.

بلوار اندرزگو تهران
تاریخچه محله اندرزگو تهران

ساخت محله اندرزگو از سال ۱۳۸۳ شروع شد و تا سال ۱۳۸۵ ادامه داشت و به اتمام رسید. هزینه مصرفی برای ساخت این محله حدود ۵۰۰ میلیارد ریال بوده است. طول بلوار اندرزگو حدود ۳ کیلومتر است در صورتی که عرض آن به ۳۵ متر می‌رسد.
بلوار اندرزگو در گذشته خیابانی باریک بود که دزاشیب را به حصار‌بوعلی و قیطریه متصل می‌کرد.
خیابان اندرزگو خیابانی بود که در حاشیه بود و بسیاری از مغازه‌های منطقه اندرزگو در آن زمان بیشتر مکانیکی، قهوه خانه و مشاغل این چنینی بودند.

در اوایل دهه هشتاد بود که احداث اتوبان صدر آغاز شد.احداث بزرگراه صدر و عملیات عمرانی آن برای مدت زیادی رفت و آمد را در این بلوار مختل کرده بود و ساکنین شمیرانات برای رفت وآمد مجبور بودند یکی از بهترین دسترسی ها به نام خیابان اندرزگو را انتخاب کنند. رفت و آمدهای جدید این خیابان را به یکی از شلوغ ترین خیابان های شمیرانات تبدیل کرد.
رفته رفته با ایجاد شرایط جدید و رفت و آمد زیاد بلوار اندرزگو دیگر با مشاغل قدیم تطابق نداشت.

رفت و آمد جدید باعث شد خیابان اندرزگو به خیابان تفریحی و گردشگری برای قشر جوان تبدیل شود. غذاخوری ها، رستوران ها، بستنی فروشی ها و… شرایط جدیدی برای خیابان اندرزگو رقم زد.

نام گذاری منطقه اندرزگو به نام مبارز پهلوی 

سید علی اندرزگو یکی از مبارزان قوی در زمان پهلوی بود که سال های زیادی از عمر خودش را صرف مبارزه با رژیم پهلوی کرد. سید علی اندرزگو در ترور حسنعلی منصور نقش داشت و بعد از این ترور به لبنان رفت. پس از بازگشت از لبنان نقشه ترور محمدعلی شاه را کشید ولی موفق نشد سرانجام به دست ساواک کشته شد. به دلیل اینکه وی در منطقه چیذر مدت طولانی زندگی میکرد این منطقه به نام او نامگذاری شد.

منطقه اندرزگو مثل سایر محله‌های منطقه شمیرانات تهران دارای دسترسی مناسبی است. بلوار اندرزگو از طریق خیابان‌های کامرانیه جنوبی، کاوه و قیطریه به بزرگراه صدر متصل می‌شود. ایستگاه مترو قیطریه نزدیک‌ترین ایستگاه مترو شهری به منطقه اندرزگو می‌باشد که در خط 1 تجریش-کهریزک واقع شده است.

قیمت آپارتمان در اندرزگو

 

دسترسی و مسیر رفتن به بلوار اندرزگو

خیابان اندرزگو دارای دسترسی های مناسبی است. دسترسی بلوار اندرزگو به خیابان شریعتی از طریق بلوار صبا می‌باشد و همچنین این خیابان از طریق بلوار کاوه و بلوار قیطریه دسترسی بسیار خوبی را به بزرگراه صدر دارد. این بلوار دسترسی بسیار مناسبی نیز به چهار راه کامرانیه دارد. برای خرید مناسب خانه یا خرید آپارتمان در اندرزگو یکی از ویژگی های مهمی که باید داشته باشد دسترسی مناسب است بلوار اندرزگو به دلیل دسترسی های خوب از جمله خیابان های پر طرفدار برای سکونت و خرید خانه و آپارتمان شده است. برای رفتن به بلوار اندرزگو می توانید از خیابان شریعتی وارد بلوار صبا شده و خود را به بلوار اندرزگو برسانید. همچنین بلوارهای کاوه و بلوار صبا و چهارراه کامرانیه نیز می توانید به این بلوار دسترسی داشته باشید.

 

خیابان های معروف اندرزگو

خیابان‌های اشکستان پور، عبدالهی، ارکیده، چیذری، سلیمی و طالقانی از جمله خیابان های معروف منطقه اندرزگو می باشند که با وجود شلوغ بودن افراد زیادی متقاضی سکونت در این خیابان ها هستند.

خرید اداری و تجاری اندرزگو

وجود پاساژهای فراوان برای مردم توجیه اصلی سرمایه گذاران و کاسبان برای مهاجرت به اندرزگو است. با توجه به تردد بالای اندرزگو خیلی از صاحبان کسب و کار در این منطقه تمایل خرید مغازه تجاری یا آپارتمان اداری در منطقه اندرزگو دارند.

وجود همزمان چندین مرکز خرید و رستوران های متعدد ضمانت صرف وقت مردم در خیابان اندرزگو است. همین امر صاحبان کسب و کارها را متقاعد کرده که اندرزگو بهترین مکان برای بیزینس است.

 

مراکز خرید اندرزگو

مجتمع تجاری سانا : یکی از مهم‌ترین مراکز تجاری منطقه اندرزگو مجتمع تجاری سانا هست که برندهای مطرح و معتبری در آن قرار دارند.

آدرس: بلوار اندرزگو، بین خیابان علوی و کوچه زمانی
شماره تماس مرکز خرید سانا :02174438111

مرکز خرید اندرزگو: یکی دیگر از مجتمع‌های تجاری محله اندرزگو است که جزو مراکز خرید لوکس تهران، به شمار می‌آید. 


مجتمع تجاری آوان :مرکز خرید آوان در محله چیذر تهران و خیابان اندرزگو واقع شده این مجتمع از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مرکز خرید سانا قرار گرفته است

آدرس مجتمع تجاری آوان:  اندرزگو، بعد از وطن پور
شماره تماس مجتمع تجاری آوان: 02122215272

بهترین مراکز خرید تهران در اندرزگو

بافت محله اندرزگو تهران

اندرزگو همانند بسیاری از محله‌های قدیمی شمال تهران، ترکیبی از بافت قدیمی و مدرن را شامل می‌شود.در منطقه اندرزگو وجود ساختمان های بلند در کنار ساختمان های قدیمی ویلایی دو طبقه توجه همه را به خود جذب کرده است.

قیمت خانه در اندرزگو

منطقه اندرزگو در میان گران‌ترین محله های تهران مانند فرمانیه و کامرانیه قرار دارد و این موضوع باعث شده است تا قیمت آپارتمان در اندرزگو نیز جزو گران‌ترین محله های تهران باشد. البته باید در نظر داشت که قیمت خانه در اندرزگو در بخش‌های مختلف این خیابان تفاوت دارد و قیمت آپارتمان در اندرزگو در شرق منطقه گران‌ترازمنطقه غرب اندرزگو می‌باشد.

با توجه به امکانات خیابان اندرزگو تهران، خیلی از افراد خواهان زندگی در این خیابان هستند. محله اندرزگو را می توان ترکیبی از خانه های نوساز و چندین سال ساخت قدیمی دانست.

رهن و اجاره اندرزگو

خیلی از افراد تمایل دارند که اندرزگو را برای سکونت انتخاب کنند ولی توانایی خرید ملک و آپارتمان را در این منطقه ندارند. بنابراین رهن و اجاره را ترجیح می دهند. قیمت اجاره آپارتمان و رهن خانه در منطقه اندرزگو نسبت به خرید ملک به صرفه تر می‌باشد.

زندگی در اندرزگو

بلوار اندرزگو یکی از محله های لوکس منطقه 1 تهران است. این بلوار دارای دسترسی های مناسب و خوبی به شرق و غرب است و همچنین در مجاورت لوکس ترین محله های تهران است. این موضوع امکانات بسیار زیادی را در مجاورت این بلوار قرار داده است و باعث شده که خیلی از مردم محله اندرزگو را به دلیل داشتن امکانات خوب و دسترسی بالا برای زندگی انتخاب کنند با وجود اینکه قیمت آپارتمان در اندرزگو و قیمت اجاره خانه در این منطقه نسبتا بالا می‌باشد ولی با این وجود افراد زیادی منطقه اندرزگو را برای زندگی انتخاب می‌کنند. 



  • شعبه ها
  • شعبه دولت: خیـابــان دولت، بعد از دیباجی، ساختمان نگین دولت، پلاک 180
  • شعبه بوکان: نیاوران - سه راه یاسر -خیابان مرجان - مجتمع تجاری البرز
  • شعبه اندرزگو: بلوار اندرزگو - بین سلیمی و طالقانی - پلاک 50.1 - طبقه اول
  • شعبه نارمک: بالاتر از میدان هفت‌حوض (نبوت)، نبش خیابان خاموشی

دپارتمان بزرگ املاک نگین با 4 شعبه فعال در تهران آماده خدمت‌رسانی به مشتریان محترم است.