بررسی محله فرمانیه و اندرزگو برای خرید یا اجاره آپارتمان

1402/5/21

بررسی محله فرمانیه و اندرزگو برای خرید یا اجاره آپارتمان

 

آیا به تازگی قصد خرید آپارتمان فرمانیه یا اندرزگو را دارید یا اینکه رهن و اجاره در این محله ها و پیدا کردن قیمت مناسب برای شما تبدیل به یک چالش شده است؟ این بهتر است که قبل از انتخاب یک آپارتمان درباره موقعیت های مناسب در این محله ها و هم چنین ویژگی های فرمانیه و اندرزگو بدانید. به همین دلیل در ادامه این مطلب قصد داریم اطلاعات مهم و مفید را در این زمینه بیان کرده و شما را با قیمت های به روز و بهترین موقعیت ها آشنا کنیم.

اجاره و خرید آپارتمان فرمانیه، سرمایه گذاری آینده‌نگر

خرید آپارتمان فرمانیه یا اجاره آن امکان زندگی در یکی از قدیمی ترین محله ها تهران اما لوکس ترین و مدرن ترین آن را برای شما فراهم می کند. این منطقه که در شمال تهران قرار گرفته است، بسیار خوش آب و هوا بوده و از نظر امکانات شهری و کیفیت ساختمان ها در سطح بالایی قرار دارد. وحود برج های متعدد و هم چنین معروف ترین برج ها در تهران، بسیاری از افراد را ترغیب می کندد تا زندگی در پنت هاوس ها یا مجتمع های مدرن این محله را انتخاب کنند.

اما باید گفت که اجاره آپارتمان فرمانیه و خرید آن در آپارتمان ها و ساختمان های بسیار که در این منطقه ساخته شده اند نیز امکان پذیر است. بسیاری از این آپارتمان ها امکانات زندگی لوکس مانند سونا و جکوزی، استخر، متریال با کیفیت و مدرن و باشگاه های بدنسازی را در خود دارند. محله فرمانیه در تهران دو بخش شرقی و غربی دارد.

در بخش غربی که از چهارراه کامرانیه آغاز و سه راه قیطریه امتداد پیدا می کند، خیابان های سلیمی، وطن پور و فرعی های اندرزگو وجود دارند. قسمت شرقی شامل خیابان های سنبل، کوهستان، مهماندوست، ثروتی، دیباجی و متقیان می شود. فرمانیه غربی دارای مراکز خرید، رستوران ها و فضای سبز بیشتر است‌. بنابراین اگر این موارد برای شما از اهمیت بیشتر برخوردار است می‌ توانید این قسمت را انتخاب کنید. در صورتی که فرمانیه شرقی دارای کوچه های کوهستانی تر است. با این حال خرید آپارتمان فرمانیه می تواند یک سرمایه گذاری با آینده روشن در نظر گرفته شود.

اجاره آپارتمان فرمانیه

 

بررسی قیمت اجاره و خرید آپارتمان در فرمانیه

و اما مهم ترین قسمتی که در هنگام خرید یا اجاره خانه به آن توجه می شود، قیمت است. قیمت آپارتمان فرمانیه همان طور که پیش تر بیان شد به علت قرار گیری این منطقه در شمال تهران و وجود زمین های گرانقیمت بالا است.

به عنوان مثال در زمان نوشتن این مقاله برای خرید آپارتمان فرمانیه با متراژ ۱۲۵ متر، نوساز با نمای مدرن و ۲ خواب باید ۴۱ میلیارد تومان پرداخت کنید. این مبلغ برای اجاره آپارتمان فرمانیه به صورت رهن کامل ۲.۵ میلیارد تومان و به صورت اجاره و رهن ۶۰۰ میلیون تومان رهن و ۲۷ میلیون تومان اجاره برای یک آپارتمان ۹۰ متری است. البته باید بیان کنیم که قیمت آپارتمان ها در فرمانیه غربی ممکن است کمی بیشتر از فرمانیه شرقی باشد. در این منطقه نیز برج ها بیشتر از سمت شرق است.

تجربه زندگی لوکس با اجاره یا خرید آپارتمان اندرزگو

خرید آپارتمان اندرزگو نیز مانند فرمانیه می تواند فرصت بسیار عالی برای سرمایه گذاری با آینده خوب ایجاد کند‌. اندرزگو نیز یکی از مناطق قدیمی در تهران است که جز گرانترین محله ها نیز به شمار می رود. زندگی شبانه در این منطقه بسیار پر جنب و جوش است و شما می توانید کافه ها و رستوران های لاکچری را نیز در آن مشاهده کنید.

مناطقی مانند قیطریه، فرمانیه و شریعتی به این منطقه نزدیک هستند و شما می توانید در خیابان هایی از جمله چیذر، ارکیده و طالقانی آپارتمان مورد علاقه خود را خرید یا اجاره کنید. این منطقه دارای مراکز خرید بسیار و هم چنین انواع امکانات و خدمات دیگر نیز هست‌.

شما می توانید هم در یک پنت هاوس واحدی را خریداری کنید و هم خرید را از آپارتمان های لوکس انجام دهید. فراموش نکنید که مانند خرید آپارتمان فرمانیه، منطقه اندرزگو نیز آپارتمان هایی با امکانات کامل و مدرن هستند که زندگی را برای ساکنین فرح بخش و پر از آرامش خواهد کرد.

اجاره آپارتمان فرمانیه

بررسی قیمت اجاره و خرید آپارتمان در اندرزگو

اجاره آپارتمان اندرزگو و خرید آن منوط به آگاهی از شرایط آن و هم چنین قیمت است. قیمت آپارتمان اندرزگو نیز بسیار زیاد به موقعیت مکانی آپارتمان و هم چنین امکانات اطراف به همراه نوساز بودن یا نبودن ساختمان بستگی دارد.

به عنوان مثال قیمت آپارتمان اندرزگو در زمان نوشتن این مقاله با متراژ ۱۳۰ متر ۲۰ سال ساخت طبقه هشتم متری ۱۳۰ میلیون تومان و به عبارتی به صورت کلی ۲۲ میلیارد تومان است. این مبلغ برای رهن و  اجاره یک آپارتمان ۱۱۰ متری ۱ میلیارد رهن و ماهی ۵۰ میلیون تومان اجاره است. در صورتی که می توان رهن کامل را با مبلغ نزدیک به ۲ میلیارد تومان نیز در این منطقه پیدا کرد.

فرمانیه تهران

 

دریافت مشاوره از دپارتمان بزرگ املاک نگین برای خرید و اجاره آپارتمان

حال که درباره محله های فرمانیه و اندرزگو به خوبی دانستیم و با شرایط آپارتمان ها به خوبی آشنا شدیم، نیاز است تا بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشیم. دپارتمان بزرگ املاک نگین این امکان را برای شما فراهم کرده است که با انجام مشاوره های بسیار مفید در این زمینه، بهترین آپارتمان ها را به شما پیشنهاد دهد.

برای این کار تنها کافی است از وب سایت جامع دپارتمان بزرگ املاک نگین ملک مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس با استفاده از کمک مشاورین مجرب برای هر منطقه، می توانید آپارتمان مناسب با علایق و هم چنین بودجه خود را انتخاب کنید. فراموش نکنید که مشاوران املاک نگین جز بهترین ها در این زمینه هستند و اطلاعات کافی درباره خرید آپارتمان فرمانیه و اندرزگو  به همراه اجاره را در اختیار دارند.

خرید آپارتمان فرمانیه و اندرزگو به همراه اجاره در این محله ها برای افراد علاقمند به این منطقه از تهران می تواند کمی چالش برانگیز باشد. مخصوصا زمانی که آگاهی درباره آپارتمان ها و امکانات موجود در این منطقه به همراه قیمت ها پایین باشد. اما با آشنایی درباره منطقه و هم چنین گرفتن مشاوره از افراد مجرب متخصص در این زمینه می تواند بسیاری از نگرانی ها را برطرف کند. تنها کافی است که بودجه مورد نظر خود را مشخص کرده و سپس انتظارات خود از یک آپارتمان را در یک برگه یادداشت کنید. سپس با استفاده از کمک مشاوران دپارتمان بزرگ املاک نگین می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.



  • شعبه ها
  • شعبه دولت: خیـابــان دولت، بعد از دیباجی، ساختمان نگین دولت، پلاک 180
  • شعبه بوکان: نیاوران - سه راه یاسر -خیابان مرجان - مجتمع تجاری البرز
  • شعبه اندرزگو: بلوار اندرزگو - بین سلیمی و طالقانی - پلاک 50.1 - طبقه اول
  • شعبه نارمک: بالاتر از میدان هفت‌حوض (نبوت)، نبش خیابان خاموشی

دپارتمان بزرگ املاک نگین با 4 شعبه فعال در تهران آماده خدمت‌رسانی به مشتریان محترم است.