بررسی محله دروس برای خرید آپارتمان

1402/4/27

بررسی محله دروس برای خرید آپارتمان

خرید آپارتمان در تهران و پیدا کردن یک محله خوب، معمولا یک دغدغه بزرگ برای افرادی است که قصد دارند خانه خود را تعویض کرده یا برای اولین بار صاحب خانه شوند. اما آیا تا به حال به محله دروس برای زندگی فکر کرده اید؟ این منطقه هم می تواند یک گزینه عالی برای خرید یا اجاره منزل باشد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به تمامی جوانب محله دروس پرداخته و با خرید یا اجاره آپارتمان در این منطقه بیشتر آشنا شویم.

قیمت آپارتمان دروس

با محله دروس تهران بیشتر آشنا شویم

ابتدا بهتر است قبل از اینکه خرید آپارتمان در تهران و در محله دروس را بررسی کنیم، درباره این محله بیشتر بدانیم و با ویژگی های آن آشنا شویم. اگر به نقشه تهران توجه کنیم متوجه خواهیم شد که دروس در شمال شرق تهران و در منطقه ۳ قرار گرفته است.

 با توجه به قرار گرفتن این منطقه در شمال تهران، می توان دریافت که این منطقه جز بهترین محله ها در تهران است. دروس از واژه دره و روس تشکیل شده است که البته نام اولیه آن گروس بوده است. اما به دلیل اینکه روس ها در جنگ جهانی دوم در آن اقامتگاه تابستانی داشته اند، این منطقه دروس نام گرفته است.

دروس یکی از خوش آب و هوا ترین محله های تهران نیز هست و بخاطر وجود ۷ سفارتخانه در آن، لقب یکی از دیپلماتیک‌ترین مناطق تهران را از آن خود کرده است. دروس از سمت شمال به محله کلاهدوز از سمت جنوب به بلوار شهرزاد، غرب به قلهک و از سمت شرق به پاسداران می رسد.

امکانات محله دروس

برای خرید آپارتمان در تهران یا هر شهر دیگر، نیاز است تا درباره امکانات آن نیز بدانیم. دروس یکی از بهترین مناطق تهران از نظر خیابان های منظم و اصولی است. بنابراین رانندگی در آن ها به خوبی انجام خواهد شد. این موضوع به دلیل قرار گرفتن دروس در شمال تهران و شهرسازی اصولی در این منطقه است.

البته باید گفت که مانند دیگر خیابان ها در تهران نیز ممکن است در این منطقه ترافیک مشاهده کنید. با این حال دسترسی آسان به دیگر مناطق مخصوصا پاسداران بسیار راحت است. هم چنین در این منطقه ایستگاه های تاکسی و اتوبوس به اندازه کافی تعبیه شده اند تا افراد بتوانند با آن ها حمل و نقل خود را انجام داده و به نقاط مختلف شهر برسند.

 با این حال مترو نیز به دروس نزدیک است و شما می توانید از ایستگاه های قلهک و شریعتی برای مترو استفاده کنید. تمامی امکانات شهری دیگر را نیز می توان در این محله پیدا کرد و همین موارد عمل خرید آپارتمان دروس را بسیار جذاب نشان می دهد.

خرید آپارتمان پاسداران

 

مزایای خرید آپارتمان در تهران محله دروس

حال که با محله دروس آشنا شدیم، بهتر است بررسی کنیم که چرا خرید آپارتمان در تهران و محله دروس پیشنهاد می شود. به عبارت دیگر علاوه بر مواردی که در بالا بیان کردیم، خرید یا اجاره آپارتمان دروس یا محله های همسایه آن مانند پاسداران چه مزایایی را برای خریدار خواهد داشت.

افزایش سرمایه در آینده

اولین مزیت خرید آپارتمان در منطقه دروس، افزایش سرمایه شما در آینده است. این منطقه همان طور که پیش تر بیان شد یکی از محله های بالاشهر تهران در نظر گرفته می شود. با اینکه قیمت ها در این منطقه بالاتر است اما صعودی بوده و در آینده بیشتر هم خواهد شد. بنابراین شما می توانید یک سرمایه گذاری عالی را با خرید آپارتمان در دروس داشته باشید.

آلودگی هوای کمتر

یکی از ویژگی هایی که امروزه بسیار برای خرید آپارتمان در تهران به آن توجه می شود، انتخاب محله هایی است که کمتر در معرض آلودگی هوای این شهر قرار دارند. به صورت کلی مناطقی که در شمال تهران قرار گرفته اند، خوش آب و هوا تر و البته کم جمعیت تر از دیگر مناطق هستند. به همین دلیل آلودگی هوا در آن ها کمتر است. هم چنین این منطقه فضای سبز و پارک های بسیاری نیز داشته که این نیز بر خوش آب و هوا شدن آن تاثیر بسیاری دارد.

وجود همسایه های خوب

اگر از آن دسته از افراد هستید که وجود هم محله ای ها وهمسایه های خوب برای شما یک دغدغه بزرگ است باید بگوییم که با خرید خانه در تهران و در محله دروس، می توانید همسایه های عالی نیز داشته باشید. حتی خانه تعدادی از سفیر ها نیز در این منطقه قرار دارد.

قیمت آپارتمان در قلهک

قیمت خرید و اجاره آپارتمان در محله دروس

یکی از مهم ترین مواردی که هنگام خرید آپارتمان در تهران به آن توجه می شود، قیمت است. با توجه به موقعیت جغرافیایی این منطقه که در شمال تهران قرار گرفته و هم چنین ویژگی ها و مزایایی که بخاطر زندگی در آن وجود دارند، می توان این موضوع را درک کرد که قیمت آپارتمان دروس برای خرید و اجاره بالا است.

به عنوان مثال در زمان نوشتن این مقاله یک آپارتمان نوساز با متراژ ۹۰ متر در طبقه چهارم یک مجتمع ۴ واحدی متری ۲۵۰ میلیون تومان و به صورت کلی ۲۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان ارزش گذاری شده است. البته این آپارتمان اگر در خیابان های خوب محله دروس قرار گرفته باشد نیز ممکن است قیمت بیشتری داشته باشد. خیابان های چیذری، یارمحمدی و احتشامی از بهترین مناطق دروس هستند که قیمت خانه ها در آن جا بیشتر است. نوساز و قدیمی بودن خانه نیز بر قیمت آن تاثیر گذار است.

ممکن است شما همین مشخصات آپارتمان را قدیمی خریداری کرده و مبلغ کمتری برای آن بپردازید. به دلیل قیمت های بالا برای فروش آپارتمان، اجاره آپارتمان دروس نیز به افراد جویای خانه در این منطقه پیشنهاد می شود. به عنوان مثال شما می توانید با یک میلیارد و پانصد و پنجاه میلیون تومان یک آپارتمان ۱۰۰ متری بازسازی شده را در دروس را رهن کنید. هم چنین می توانید با پرداخت یک میلیارد و دویست میلیون تومان رهن برای یک آپارتمان ۱۳۵ متری و پرداخت ۴۵میلیون تومان اجاره برای هر ماه، رهن و اجاره را انجام دهید.

بررسی قیمت آپارتمان در دروس

 

قیمت خرید و اجاره آپارتمان در پاسداران

محله پاسداران همان طور که بیان کردیم از طرف شرق با دروس همسایه بوده و بسیار نزدیک به این محله است. بنابراین پاسداران نیز یکی از بهترین مناطق تهران در نظر گرفته شده و در شمال این شهر قرار گرفته است. با این حال ممکن است قیمت آپارتمان پاسداران کمی ارزان تر از دروس در نظر گرفته شود. اگر شما محله دروس را دوست دارید اما بودجه برای خرید در این منطقه کافی نیست، ممکن است بتوانید در پاسداران مورد مناسب خود را پیدا کنید.

به عنوان مثال در زمان نوشتن این مقاله قیمت یک آپارتمان ۱۲۰ متری نوساز در پاسداران که در طبقه پنجم واقع شده است، ۱۸ میلیارد تومان در نظر گرفته می شود. هم چنین شما می توانید اجاره آپارتمان پاسداران را نیز انجام دهید. یک آپارتمان با متراژ ۱۲۰ متر، نوساز و با متریال درجه یک را می توانید ۲ میلیارد به صورت رهن کامل در اختیار داشته باشید. قیمت آپارتمان در پاسداران نیز به امکانات خانه و نوساز یا قدیمی بودن آن بستگی دارد. با این حال شما می توانید یک آپارتمان چند سال ساخت را ارزان تر از دروس خریداری کنید.

 

خرید بهترین آپارتمان با قیمت مناسب در دروس و پاسداران

حال که اطلاعات کافی درباره خرید و اجاره آپارتمان در محله های دروس و پاسداران را کسب کردیم، نیاز به افراد متخصص و مجرب در این زمینه داریم که با آگاهی کامل درباره این دو منطقه از تهران، به ما پیشنهادات عالی را ارائه دهند. دپارتمان بزرگ املاک نگین این امکان را برای شما فراهم خواهند کرد.

شما می توانید به وب سایت املاک نگین مراجعه کرده و قیمت ها را به صورت به روز مشاهده کنید. هم چنین مشخصات آپارتمان ها را برای خرید یا اجاره خوانده و سپس مشاوره های لازم را با افراد متخصص در این دپارتمان انجام دهید.

 در این صورت می توانید با بودجه ای که در اختیار دارید، یک خرید عالی و با کیفیت داشته باشید. این موضوع را باید به خاطر داشته باشید که کمک گرفتن از مشاوران املاک یک امر ضروری برای خرید و اجاره منزل است. زیرا همیشه پیشنهادات بسیاری وجود دارند که ممکن است شما از آن ها آگاه نباشید و مشاورین قادر هستند تا پیشنهادهای خوب را به شما معرفی کنند.

خرید آپارتمان در تهران و در محله دروس برای افرادی که به این منطقه از تهران بزرگ علاقمند هستند، می تواند چالش برانگیز باشد. با این حال دروس که در شمال تهران قرار گرفته است، با مناطق خوب دیگر مانند پاسداران همسایه بوده و از امکانات رفاهی، خدماتی و حمل و نقل بسیار عالی برخوردار است. شما می توانید با توجه به بودجه خود خرید یا اجاره ملک را در این محله یا پاسداران انجام داده و از کیفیت بالای زندگی در آن جا بهره مند شوید‌. حتما در این راه از مشاوران املاک مجرب کمک بگیرید تا بتوانید بهترین آپارتمان را در اختیار داشته باشید.



  • شعبه ها
  • شعبه دولت: خیـابــان دولت، بعد از دیباجی، ساختمان نگین دولت، پلاک 180
  • شعبه بوکان: نیاوران - سه راه یاسر -خیابان مرجان - مجتمع تجاری البرز
  • شعبه اندرزگو: بلوار اندرزگو - بین سلیمی و طالقانی - پلاک 50.1 - طبقه اول
  • شعبه نارمک: بالاتر از میدان هفت‌حوض (نبوت)، نبش خیابان خاموشی

دپارتمان بزرگ املاک نگین با 4 شعبه فعال در تهران آماده خدمت‌رسانی به مشتریان محترم است.