تجربه خرید بهترین آپارتمان در تهران

1402/6/5

تجربه خرید بهترین آپارتمان در تهران

یکی از اساسی ‌ترین نیاز های هر انسان داشتن یک خانه ای امن برای کسب آرامش است. محل زندگی، تاثیر مستقیمی بر روح و روان افراد دارد. از این رو در زمان خرید آپارتمان تهران، افراد بایستی دقت زیادی داشته باشند. اجاره و خرید آپارتمان تهران، نیازمند دانش و آگاهی بسیار بالایی است که معمولاً افراد  عادی از آن بی‌ بهره هستند. شناسایی بهترین لوکیشن‌ های تهران، تشخیص استاندارد بودن آپارتمان ‌های ساخته شده، بررسی ساکنین و افراد یک آپارتمان از جمله امور مهمی است که قبل از اجاره و خرید آپارتمان بایستی افراد از آن آگاهی داشته باشند.

اگر فردی بخواهد به کسب اطلاعات در این زمینه بپردازد، مسلماً بایستی زمان زیادی را صرف نماید. به همین دلیل متخصصانی در این زمینه وجود دارند که شما می ‌توانید برای اجاره و خرید آپارتمان تهران به آن ها مراجعه نمایید. مرکز املاک بزرگ نگین با داشتن مشاورین بسیار حرفه ‌ای در این زمینه می ‌تواند یاری گر شما باشد. شما با مراجعه به این مرکز می ‌توانید به بهترین موقعیت‌ های ملکی در اندرزگو، فرمانیه، قیطریه، سوهانک و غیره دست یابید. لذا با توجه به المان‌ های مد نظر خود به خرید و اجاره مناسب ترین آپارتمان با شرایط خود بپردازید.

خرید آپارتمان در سوهانک تهران

خرید آپارتمان تهران

 

خرید آپارتمان در سوهانک

یکی از بهترین مناطق تهران، منطقه ی سوهانک می ‌باشد. این منطقه دارای آرامش بوده و قیمت آپارتمان‌های آن متوسط رو به بالا می ‌باشد. افرادی که تمایل دارند به خرید آپارتمان تهران در مناطق آرام و دلنشین بپردازند، می ‌توانند منطقه سوهانک را انتخاب نمایند. در منطقه سوهانک، آپارتمان ‌های لوکس و سوپر لوکسی وجود دارند که افراد با توجه به بودجه ‌ای در نظر گرفته اند، می ‌توانند به خرید و اجاره هر نوع از این آپارتمان‌ ها بپردازند. به طور کلی افرادی که تصمیم می‌ گیرند ساکن منطقه سوهانک باشند، قطعاً افراد با هوش و زیرکی هستند. چرا که این منطقه از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است.

قیمت  خرید و اجاره آپارتمان سوهانک، کاملاً متغیر می‌باشد. چرا که قیمت آپارتمان سوهانک، با توجه به متراژ و نوع آن تغییر خواهد کرد. شما  می ‌توانید آپارتمان‌ های ۸۰ متری تا آپارتمان‌ های بالای ۲۰۰ متر را نیز در این منطقه مشاهده کنید. علی رغم اینکه این منطقه بسیار خوش نشین است، برای بهترین انتخاب، شما نیاز به یک مشاور خوب دارید. رنج قیمت خرید آپارتمان سوهانک، به صورت هر متر معادل ۱۰۰ الی 200 میلیون تومان می ‌باشد. البته این قیمت می ‌تواند مقداری بالا و پایین داشته باشد. چراکه کاملاً بسته به آپشن ‌های آپارتمان بستگی دارد.

قیمت خرید آپارتمان در تهران

 

خرید و اجاره آپارتمان

 

خرید آپارتمان شهرک لاله:

شهرک لاله، یکی از شهرک ‌های مسکونی خلوت و دنج بوده که در منطقه ۲۲ تهران واقع شده است. این شهرک دارای موقعیت اجتماعی بسیار مناسب و امکانات رفاهی خوبی است. به همین دلیل افراد در زمان خرید آپارتمان تهران، آپارتمان های این شهرک را مد نظر دارند. شهرک لاله یکی از شهرک ‌های قدیمی تهران به شمار آمده و حدود ۲۰ سال پیش احداث شده است. وسعت این شهرک نسبت به شهرک ‌های دیگر زیاد بوده و بلوک‌ های مختلفی در آن قرار داده شده است. آپارتمان‌ هایی که در این شهرک ساخته شده ‌اند، اکثرا به صورت بازسازی شده بوده و البته می ‌توان آپارتمان ‌های نوساز را نیز در این شهرک مشاهده کرد.

از آنجایی که بزرگراه شهید همت، بزرگراه شهید خرازی و شهید حکیم به این شهرک نزدیک بوده، رفت و آمد به مناطق دیگر بسیار راحت می ‌باشد. امکانات تفریحی و تجاری شهرک لاله مناسب بوده و ما می‌ توانیم شهر بازی، پارک جنگلی، بوستان جنگلی، باغات، رودخانه، دریاچه چیتگر، مراکز خرید و مراکز ورزشی و درمانی را در آن مشاهده نماییم. خرید آپارتمان شهرک لاله و حتی اجاره آپارتمان شهرک لاله برای افرادی که سطح مالی متوسط و بالاتری دارند، می ‌تواند بسیار مناسب باشد. رنج قیمتی هر متر آپارتمان در شهرک لاله، حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان می‌ باشد. لازم به ذکر است که قیمت این متراژ ‌ها به صورت تقریبی بوده و برای آپارتمان‌ های متفاوت، متغیر است.

خرید آپارتمان اندرزگو

آپارتمان لوکس

 

 

خرید آپارتمان در اندرزگو

همه ما می‌ دانیم که بلوار اندرزگو از باشکوه‌ ترین و معروف ‌ترین مناطق تهران است. این منطقه بسیار آرام، دلنشین و خوش آب و هوا می ‌باشد. از این رو بیشتر افرادی که وسع مالی متوسط و رو به بالایی دارند، سعی می ‌کنند که در این مکان سکونت کنند. این منطقه بسیار لوکس و لاکچری می باشد.

قیمت آپارتمان اندرزگو نسبتا گران بوده اما از امکانات رفاهی بالایی برخوردار هستند. لذا افرادی که قصد خرید آپارتمان تهران واقع در اندرزگو را دارند، باید بودجه و سرمایه خوبی برای آن کنار بگذارند. اگرچه وسعت این منطقه زیاد نیست اما از نظر آب و هوا بسیار مطلوب است. همین امر در کلانشهر تهران که یک شهر پر از آلودگی است، می‌تواند باعث شود که اندرزگو، طرفداران زیادی را به خود جذب کند.

افتتاح منطقه اندرزگو در سال ۱۳۸۵ بوده، از این رو ما می‌ توانیم بگوییم که آپارتمان‌ های این منطقه تقریباً نوساز هستند. نکته جالبی که در رابطه با منطقه اندرزگو وجود دارد، این است که این منطقه طرح ترافیک ندارد. لذا افراد می ‌توانند به راحتی با وسایل نقلیه شخصی خود به هر بخش از تهران که بخواهند بروند. از نظر دسترسی به تاکسی، اتوبوس و مترو نیز می ‌توان این منطقه را یک منطقه خوش مسیر دانست.

 

قیمت خرید آپارتمان اندرزگو

آنچه که مسلم است این است که با توجه به امکانات رفاهی، آب و هوای مطلوب ،خوش مسیر بودن، خوش نشین بودن منطقه اندرزگو می ‌توان برای آن قیمت بالایی در نظر گرفت. تا حدی که قیمت آن نسبت به مناطق هم سطح خود کمی گران ‌تر است. قیمت هر متر آپارتمان در اندرزگو می ‌تواند بالای ۱۵۰ یا حتی ۲۰۰ میلیون تومان باشد. با این حال نمی ‌توان قیمت یکسانی برای رهن و اجاره آپارتمان اندرزگو در نظر داشت. معمولاً رهن و اجاره آپارتمان ها کاملاً بسته به نظر صاحبخانه می ‌باشد. چرا که گاهی اوقات یک صاحبخانه تمایل دارد که رهن بیشتر در ازای  اجاره کمتر و یا بر عکس رهن کمتر در ازای اجاره بیشتر دریافت نماید.

لذا اگر قصد اجاره آپارتمان اندرزگو را دارید، باید بدانید که معمولاً اجاره این آپارتمان‌ ها بالای ۲۰ میلیون تومان می ‌باشد. این در حالی است که شما بایستی مبلغ قابل توجهی برای رهن نیز پرداخت نمایید. با تمامی توصیف‌ هایی که شد، باید بگوییم که شما باید برای خرید آپارتمان اندرزگو و اجاره آپارتمان اندرزگو حتماً از مشاورین املاک نگین راهنمایی ‌های لازم را بگیرید. چراکه ممکن است در صورت نداشتن آگاهی گذرتان به کلاهبرداران در این زمینه بیفتد.

خرید آپارتمان در سوهانک

بلوار اندرزگو

 

سرمایه گذاری مطمئن با دپارتمان بزرگ املاک نگین

دپارتمان بزرگ املاک نگین، یکی از بهترین مراکز برای سرمایه ‌گذاری مطمئن است. شما می ‌توانید با راهنمایی ‌های مشاورین این دپارتمان، موقعیت‌ های مکانی فوق العاده را به دست آورید. فایل‌ هایی که توسط دپارتمان املاک نگین به مشتریان خود ارائه می ‌شود، بی ‌شک در هیچ کجای تهران قابل دسترسی نیست. از آنجایی که مشاورین دپارتمان املاک نگین به ریز ترین جزئیات آپارتمان ها توجه دارند. دقیق‌ترین و مناسب ‌ترین قیمت‌ ها را بیان می‌ کنند. لذا شما با مراجعه به این مرکز نگران هدر رفتن سرمایه خود نیستید. آرام‌ ترین آپارتمان ‌ها، با محترم‌ ترین ساکنین را شما می ‌توانید تنها در فایل ‌های دپارتمان بزرگ املاک نگین پیدا کنید. همچنین این مرکز به شما کمک می ‌کند که مناسب ‌ترین آپارتمان‌ ها با بودجه خود را جهت خرید و اجاره پیدا کنید.

قیمت و خرید آپارتمان تهران و بهترین موقعیت ها در اندرزگو، قیطریه، فرمانیه، کامرانیه و غیره

خرید آپارتمان تهران به عنوان یک کلان شهر بزرگ امری بسیار دشوار است. با این حال افراد عادی شناخت مناسبی از قیمت آپارتمان‌ ها نخواهند داشت. شما با مراجعه به دپارتمان بزرگ املاک نگین می ‌توانید به بهترین موقعیت‌ ها در مناطق ۱ تا ۳ نظیر: اندرزگو، قیطریه، فرمانیه، کامرانیه و غیره دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید در این مناطق بهترین لوکیشن و بهترین آپارتمان‌ ها را در برج‌ های لوکس پیدا کنید.

لذا به شما توصیه می ‌شود، اگر که بودجه قابل توجهی برای اجاره و خرید آپارتمان تهران دارید، حتماً به این مرکز مراجعه نموده و از تجربیات فراوان مشاورین استفاده لازم را ببرید.

 



  • شعبه ها
  • شعبه دولت: خیـابــان دولت، بعد از دیباجی، ساختمان نگین دولت، پلاک 180
  • شعبه بوکان: نیاوران - سه راه یاسر -خیابان مرجان - مجتمع تجاری البرز
  • شعبه اندرزگو: بلوار اندرزگو - بین سلیمی و طالقانی - پلاک 50.1 - طبقه اول
  • شعبه نارمک: بالاتر از میدان هفت‌حوض (نبوت)، نبش خیابان خاموشی

دپارتمان بزرگ املاک نگین با 4 شعبه فعال در تهران آماده خدمت‌رسانی به مشتریان محترم است.