تجربه همسایگی با شاهان گذشته؛ در محله نیاوران تهران

1402/4/12

تجربه همسایگی با شاهان گذشته؛ در محله نیاوران تهران

محله نیاوران واقع در شمال شرق تهران از بهترین محلات در کل ایران به حساب می‌آید. این محله بخشی از منطقه یک و شهرستان شمیرانات است. از قدیم نیاوران به عنوان یک منطقه مهم و اعیان‌نشین شناخته می‌شد، که نه تنها گذشت زمان درجه‌ای از اهمیت آن کم نکرده است بلکه به ارزش آن افزوده است. کاخ نیاوران از زمان پادشاهان قاجار محل زندگی شاهان ایران بوده است که تا زمان پهلوی نیز ادامه داشته است. به همین دلیل نیاوران به محله شاهان یا اعیان‌نشین‌ها نیز معروف است. بسیاری از افراد همواره به دنبال خرید آپارتمان در نیاوران یا اجاره آپارتمان در نیاوران بوده‌اند. تا انتهای این مقاله جذاب و کاربردی از دپارتمان بزرگ املاک نگین نگین با ما همراه باشید تا به صورت کامل و جزئی به بررسی محله نیاوران بپردازیم. 

خرید آپارتمان در نیاوران

موقعیت و دسترسی نیاوران به چه صورت است؟ 

محله اعیان‌نشین نیاوران در منطقه شمیرانات قرار دارد این محله از شمال به کلکچال، از جنوب به فرمانیه، کامرانیه و دزاشیب محدود می‌شود. پایانه غربی نیاوران به تجریش و پایانه شرقی آن به دارآباد دسترسی دارد. خیابان نیاوران در حال حاضر با نام خیابان باهنر شناخته می‌شود در واقع از میدان نیاوران شروع می‌شود و تا تجریش یا میدان قدس ادامه پیدا می‌کند. 

آپارتمان‌، برج و خانه‌های ویلایی موجود در محله نیاوران از گران‌ترین املاک‌های تهران به شمار می‌روند. جالب است بدانید که نیاوران در ارتفاع 1700 متری از سطح زمین قرار دارد به همین دلیل ار آب‌هوای خنک‌تری نسبت به سایر مناطق برخوردار است و معماری آپارتمان‌های نیاوران را تا حد قابل توجه‌ای نسبت به سایر محلات شمیرانات و تهران متمایز کرده است. 

نیاوران جزو منطقه 1 شهرداری تهران به حساب می‌آید جمعیت افرادی که در نیاوران ساکن هستند بیش از 10 هزار نفر تخمین زده شده است و این منطقه را به یکی از محبوب‌ترین محله‌ها تبدیل شده که متقاضیان بسیاری برای سکونت و خرید یا اجاره آپارتمان دارد. نیاوران به دلیل دسترسی آسان به بزرگراه صدر دسترسی خوبی دارد. اگر در نیاوران ساکن هستید؛  برای رسیدن به خیابان‌های منظریه، فیروزبخش ، فیضیه و پاسداران مسیر طولانی و دشواری را نخواهید داشت. 

خرید آپارتمان بوکان نیاوران

بررسی قیمت خرید و اجاره آپارتمان در نیاوران 

قیمت هر متر آپارتمان در نیاوران بسیار بالاست زیرا تعداد آپارتمان‌های مدرن و لاکچری در این منطقه زیاد است و عموما معماری این ساختمان‌ها خاص‌تر از سایر نقاط تهران و شمیرانات است. نیاوران یکی از مناطق تهران است که دارای برج و پنت‌هاوس‌های لوکس و سوپرلوکس بسیاری است. در نتیجه سرمایه‌گذاری ملکی و خرید آپارتمان در نیاوران فرصت عالی محسوب می‌شود. 

آپارتمان‌های چند سال ساخت در محدوده نیاوران حدودا از متری 150 میلیون تومان شروع می‌شود که بسته به موقعیت و خیابان آن تا 200 میلیون هم می‌رسد. اما آپارتمان‌های نوساز و کلیدنخورده در نیاوران از قیمت بالاتری برخوردار هستند. قیمت آپارتمان‌های نوساز نیاوران از متر 300 میلیون تومان شروع می‌شود و تا 450،  350 میلیون می‌رسد که همچنان با جغرافیای ساختمان، متریال به‌کار رفته در آپارتمان و معماری آن ارتباط مستقیم دارد.  

قیمت آپارتمان نیاوران

برای اطلاع از قیمت دقیق آپارتمان در نیاوران بهتر است به سایت‌های معتبر املاک مراجعه کنید، سایت دپارتمان بزرگ املاک نگین به شما قابلیت این را می‌دهد که تمام فایل‌های موجود در نیاوران را مشاهده کنید و امکانات و قیمت‌های آن را با هم مقایسه کنید. 

بیان کردن یک بازه قیمت به‌خصوص برای رهن و اجاره آپارتمان در نیاوران منطقی نیست زیرا مقدار پول پیش و اجاره ماهانه به عوامل بسیاری وابسته است. متراژ، سال ساخت، امکانات و موقعیت آپارتمان از عوامل تاثیرگذار در مقدار اجاره ماهانه آپارتمان در نیاوران است. 

برج و پنت‌هاوس‌های بسیار زیبایی در نیاوران است که آوازه معماری منحصر‌به‌فرد آن‌ها در سراسر پایتخت رسیده است. الهیه و فرشته نیز از محلاتی هستند که دارای برج و آپارتمان‌های متفاوت و جذابی هستند. از معروف‌ترین مجتمع‌ها و برج‌های مسکونی در نیاوران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برج امپایر نیاوران
    این برج در خیابان مرجان و در نزدیکی امام‌زاده قاسم قرار دارد. دسترسی و موقعیت این برج به دلیل مجاورت در مجتمع تجاری و تفریحی البرز بسیار معقول و مناسب است. 
  • برج آلتون کورت نیاوران
    این برج یکی از 4 برج برتر و لوکس تهران است که در پارک مهر نیاوران قرار دارد. این برج در نزدیکی برج لوکس فرمانیه، برج چناران و پارک رزیدنس واقع شده که از نظر امکانات و میزان لوکس بودن با آن‌ها برابر و حتی بالاتر می‌باشد. برج آلتون کورت نیاوران با متراژ 27000 متر مربع توسط جناب آقای مهندس منصور وکیلی بنا شده است. 
  • برج اقاقیا نیاوران
    برج اقاقیا نیاوران در نزدیکی پارک کوهستانی جمشیدیه و اردوگاه آموزشی فرهنگی شهید باهنر قرار گرفته است که آب‌وهوای آن را نسبت به سایر نقاط تهران متمایز کرده است. بیمارستان نورافشار و مرکز واکسیناسیون کاخ نیاوران نیز در نزدیکی این برج قرار دارد. 
  • برج رولکس نیاوران
    برج رولکس نیاوران در 17 طبقه که 11 طبقه آن مسکونی و 6 طبقه زیرزمین است با 54 واحد در متراژهای متفاوت مانند: 130 متر، 185 متر، 235 متر، 265 متر، 305 متر، و 800 متر مربع (پنت هاوس) در منطقه نیاوران چشم‌نوازی می‌کند. این برج در خیابان مرجان واقع شده است به همین دلیل با نام برج مرجان نیز شناخته می‌شود. سبک معماری برج رولکس کلاسیک است که مهندس حیدری معمار اصلی آن بوده و در سال 1399 پروژه را به اتمام رسانده است. 
  • برج میراژ نیاوران
    این برج با زیربنای 8000 متر مربع با عنوان برج باغ مسکونی در سال 1398 به بهره‌برداری رسید. معماری برج میراژ از نوع کلاسیک است که توسط مهندس علی موسی پنا طراحی شده است. برج میراژ دارای 10 طبقه مسکونی و 4 طبقه مشاعات است که از جذابیت‌های دیگر این برج به تک واحدی بودن آن می‌توان اشاره کرد. از امکانات آن به روف‌گاردن حیاط سازی هلندی، استخر و سونای خشک و بخار، باشگاه بدنسازی، لابی اجتماعات و آشپزخانه صنعتی اشاره کرد. 
    اجاره آپارتمان نیاوران

تجربه خریداری و اجاره یک آپارتمان لاکچری در تهران و منطقه خوب نیاوران را با هیچ چیز دیگری نمی‌توان تعویض کرد. آپارتمان‌های لاکچری به زندگی ما معنای جدیدی می‌بخشند و به همین دلیل متقاضیان زیادی در این زمینه وجود دارد. چنانچه قصد دارید در مواردی مانند خرید آپارتمان در نیاوران به بهترین نتیجه ممکن دست پیدا کنید، باید به سراغ گزینه‌های برتر بروید و از مشاورین حرفه‌ای دپارتمان بزرگ املاک نگین کمک بگیرید تنها املاک بدون تعطیلی در کل کشور و دارای سایت و صفحه اینستاگرام کامل جهت آشنایی با مجموعه و ارائه فایل‌های آپارتمان در شمال تهران است. 

 



  • شعبه ها
  • شعبه دولت: خیـابــان دولت، بعد از دیباجی، ساختمان نگین دولت، پلاک 180
  • شعبه بوکان: نیاوران - سه راه یاسر -خیابان مرجان - مجتمع تجاری البرز
  • شعبه اندرزگو: بلوار اندرزگو - بین سلیمی و طالقانی - پلاک 50.1 - طبقه اول
  • شعبه نارمک: بالاتر از میدان هفت‌حوض (نبوت)، نبش خیابان خاموشی

دپارتمان بزرگ املاک نگین با 4 شعبه فعال در تهران آماده خدمت‌رسانی به مشتریان محترم است.