بررسی قیمت آپارتمان در نیاوران سال 1402

1402/4/6

بررسی قیمت آپارتمان در نیاوران سال 1402

امروزه خرید و اجاره مسکن به خصوص برای قشر متوسط به پایین بسیار دشوار شده و به یک معضل تبدیل شده است؛ بنابراین خریداران باید متناسب با بودجه خود، منطقه مناسبی را برای خرید خانه انتخاب کنند. در شهر تهران بر اساس دسترسی ها و امکانات مناطق، قیمت خرید و اجاره خانه متفاوت است؛ به طوری که قیمت خرید آپارتمان نیاوران که از مناطق لاکچری تهران محسوب می شود قابل مقایسه با قیمت خرید یا اجاره خانه در مناطق متوسط و پایین تهران نیست. در ادامه به بررسی قیمت آپارتمان لوکس و لاکچری در نیاوران می پردازیم.

قیمت آپارتمان نیاوران

آشنایی با محله نیاوران

منطقه نیاوران از جمله محله های خوش آب و هوا و با موقعیت مکانی مناسب است که دارای بافت بسیار زیبایی می باشد. نیاوران به دلیل قرارگیری در شمالی ترین قسمت تهران و مهم ترین خیابان های این شهر از لاکچری ترین مناطق تهران به شمار می رود. با توجه به این موضوع قیمت آپارتمان نیاوران نسبت به دیگر محلات بالاتر بوده و بیشتر مورد توجه افراد متمکن و دارای وضعیت اقتصادی بالا قرار می گیرد.

از لحاظ دسترسی محله نیاوران در منطقه 1 شهرداری تهران و در انتهای خیابان کامرانیه شمالی واقع است؛ به طوری که تقاطع خیابان باهنر با خیابان کامرانیه شمالی دقیقا در جنوب محله نیاوران قرار می گیرد. نیاوران از سمت غرب به خیابان فیضیه و امیدوار و از سمت شرق به محله آجودانیه منتهی شده و از قسمت شمال به کوه های شمالی تهران و از جنوب به دزاشیب و حصار بوعلی محدود می شود.

آپارتمان لاکچری تهران

قیمت خرید و اجاره آپارتمان نیاوران چگونه است؟

بررسی و استعلام قیمت آپارتمان لوکس و لاکچری در نیاوران اولین مرحله قبل از خرید آپارتمان نیاوران یا اجاره خانه در این منطقه است. در این محله انواع خانه ها و آپارتمان های نوساز، فوق مدرن و پنت هاوس های لاکچری وجود دارد که هر کسی را مشتاق به خرید یا اجاره یکی از آن ها می کند.

در حوزه خرید و فروش و اجاره آپارتمان نیاوران دفاتر املاک بسیاری فعالیت می کنند که از بین آن ها باید معتبرترین شرکت را انتخاب کرد تا بتوان هم خانه ای با امکانات و قیمت مناسب خریداری یا اجاره کرد و هم معامله ای بدون مشکل انجام داد.

 

افرادی که تصمیم به خرید یا اجاره آپارتمان در این منطقه را دارند باید بدانند که قیمت آپارتمان نیاوران بالا است و هر کسی با سطح درآمدی معمولی نمی تواند در این منطقه اقدام به خرید آپارتمان لوکس و سوپرلوکس نماید. علت این امر مجهز و لوکس بودن خانه های این منطقه است؛ به طوری که قیمت هر مترمربع خانه ویلایی و آپارتمانی در نیاوران تهران بین 100 تا 150 میلیون تومان برآورد می شود که باتوجه به نوسانات بازار مسکن این رنج قیمتی متغیر خواهد بود.

البته همان طور که اشاره شد نمی توان برای تمام خانه ها و آپارتمان های این منطقه قیمت یکسان و مشابهی در نظر گرفت؛ بلکه بسته به امکانات و تجهیزات و موقعیت مکانی خانه می تواند قیمت اجاره یا خرید آپارتمان نیاوران متفاوت باشد. برای مثال یک آپشن بسیار مهم در خرید آپارتمان لوکس و سوپرلوکس نیاوران وجود سونا و جکوزی است و ویلاها و خانه هایی که به صورت اختصاصی دارای این امکانات باشند قیمت بالاتری نیز دارند.

آپارتمان نیاوران و فرمانیه

قیمت آپارتمان نیاوران

محله نیاوران به دلیل موقعیت مکانی عالی و امکانات مدرن و همچنین خانه های مدرن با تجهیزات پیشرفته بسیار مورد توجه تمام اقشار جامعه قرار دارد؛ ولی قیمت بالای آپارتمان لوکس و لاکچری این محله به عنوان مانعی سد راه متقاضیان خرید مسکن در نیاوران شده است. همان طور که می دانیم محله نیاوران جرو منطقه شمیران بوده و از محلات اعیان نشین شمال شرق تهران محسوب می شود. در ادامه به صورت زیر قیمت رهن و اجاره خانه در محدوده نیاوران آورده شده است.

 

  1. مبلغ اجاره و رهن خانه برای ساختمان‌هایی با متراژ ۱۴۰۰ متر زمین با ۶۰۰ متر بنا در منطقه نیاوران و سال ساخت 1402 به ترتیب ۵٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان و ۸۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ است.
  2. برای خانه‌هایی با ۳۰۰۰ متر مربع زمین، ۲۵۰۰ متر بنا و سال ساخت 1401 مبلغ اجاره و رهن ساختمان به ترتیب۱٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ و  ۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان می‌باشد.
  3. ساختمان‌هایی با سال ساخت 1399 و متراژی با ۱۲۰۰ زمین، ۷۰۰ متر زیر بنا دارای مبلغ اجاره ۷۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ و رهن ۴٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان هستند.
  4. مبلغ رهن و اجاره خانه‌هایی در نیاوران با سال ساخت 1395 و ۱۰۰۰ متر مربع زمین، ۷۰۰ متر بنا به ترتیب ۳٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ و ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ است.
  5. ساختمانی با سال ساخت 1392 و متراژ ۶۵۰ زمین، ۳۵۰ متر زیر بنا مبلغ رهن ۱٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ و اجاره بها ۲۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ دارد.
  6. خانه هایی با ۱۱۰۰ متر مربع زمین، ۷۰۰ متر بنا و سال ساخت 1386 دارای مبلغ اجاره ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ و رهن ۳٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان هستند.

 

نکته مهم در مورد بررسی قیمت خانه در نیاوران این است که مبلغ اجاره آپارتمان نیاوران در هر محله بسته به سن و سال ساخت بنای ساختمان، امکانات آپارتمان، موقعیت کوچه و خیابان و شرایط فروشنده و مالک متفاوت است.

بالاترین و پایین ترین مناطق برای خرید آپارتمان نیاوران

گران ترین محله های نیاوران شامل صاحبقرانیه، منظریه، جماران، جمشیدیه، نخجوان و دزاشیب هستند و شمال کاخ نیاوران، خیابان دربند، خیابان مژده و خیابان بوکان از ارزان ترین مکان های خرید آپارتمان نیاوران به شمار می روند.

 

بهترین سایت املاک برای خرید، رهن و اجاره آپارتمان نیاوران

شرکت بزرگ نگین فعال در حوزه املاک و مستغلات از سال 1396 به طور رسمی کار خود را شروع کرد. اولین شعبه این مجموعه، شعبه نگین دولت بود که توانست مدیران و متخصصان مجربی را در حوزه املاک تربیت کند؛ سپس شعبه VIP نگین بوکان را در منطقه یک شهر تهران افتتاح نمود تا عرصه ای را برای آموزش و پرورش کارشناسان و مشاوران جوان در حوزه خرید و فروش مسکن و املاک مهیا نماید. در نهایت سال 1401 موفق به تاسیس شعبه اندرزگو گردید و توانست گام بلندی را در جهت اهداف سازمانی خود بردارد.

دپارتمان بزرگ نگین به صورت هدفمند و منسجم با ایجاد این سه شعبه توانسته مناطق شمالی تهران را برای خرید و فروش، اجاره و رهن آپارتمان کاملا پوشش دهد؛ بنابراین برای خرید آپارتمان لوکس و سوپرلوکس در نیاوران فقط کافی است به سایت این مجموعه مراجعه کنید و با بررسی تعداد زیادی فایل، خانه مورد نظر خود را با قیمت مناسب پیدا کنید.

در این مطلب سعی کردیم یک بررسی کلی در مورد قیمت آپارتمان نیاوران داشته باشیم تا مشتریان محترم بتوانند با مقایسه و استعلام قیمت ها از سایت های معتبر بهترین خانه و آپارتمان را با قیمتی مناسب خریداری کنند.

 



  • شعبه ها
  • شعبه دولت: خیـابــان دولت، بعد از دیباجی، ساختمان نگین دولت، پلاک 180
  • شعبه بوکان: نیاوران - سه راه یاسر -خیابان مرجان - مجتمع تجاری البرز
  • شعبه اندرزگو: بلوار اندرزگو - بین سلیمی و طالقانی - پلاک 50.1 - طبقه اول
  • شعبه نارمک: بالاتر از میدان هفت‌حوض (نبوت)، نبش خیابان خاموشی

دپارتمان بزرگ املاک نگین با 4 شعبه فعال در تهران آماده خدمت‌رسانی به مشتریان محترم است.