خدمات خرید آپارتمان در بزرگ املاک نگین

1402/3/13

خدمات خرید آپارتمان در بزرگ املاک نگین

خرید آپارتمان از جمله معاملات کلان در املاک است که معمولا با همکاری مشاورین املاک معتبر انجام می شود. شما می توانید برای عقد قرارداد، توافق با قیمتی منصفانه با فروشنده و صدور و انتقال سند، از یک آژانس املاکی معتبر استفاده کنید. در ادامه به بررسی این موضوع می پردازیم و شما را با یکی از بهترین دپارتمان های فعال در تهران آشنا خواهیم کرد.

خدمات بزرگ املاک نگین

خدمات خرید آپارتمان و فروش آن چیست؟

امروزه خرید آپارتمان و فروش املاک یک نوع سرمایه گذاری به شدت جذاب است و از پررونق ترین معاملات به حساب می‌ آید. با این حال قوانین و نکات بسیار زیادی در این خصوص وجود دارند که منجر می شود تا افراد بسیاری در دام کلاهبرداری های آن افتاده و دچار زیان های چند صد میلیون و میلیاردی شوند.

منظور از خدمات خرید آپارتمان و فروش آن، سرویس هایی هستند که توسط یک فرد یا تیم مشاوره یا وکیل املاک ارائه می شوند. این خدمات در راستای حفظ حقوق خریداران و فروشندگان و نیز تضمین صحت معامله و انجام صحیح آن صورت می گیرد. با توجه به حجم بسیار بالای پولی که در این صنعت در گردش است، انتقال قانونی مالکیت و پول موضوع به شدت مهمی بوده و این منجر می‌ شود تا کمک گرفتن از یک تیم حقوقی بسیار بسیار مهم شود. از سوی دیگر واحدهای آپارتمانی به جهت ارزش بالایی که دارند و تعداد واحدهای آنها معمولا حساستر بوده و انجام معاملات آنها مهم تر است. در ادامه می خواهیم راجع به خدمات املاک و خرید و فروش آپارتمان صحبت کنیم.

اگر قصد دارید برای خرید و فروش خانه و املاک مسکونی تهران یا سایر شهرها اقدام کنید، مشاورین املاک می توانند در این بخش به شما کمک کنند. خریدار با استفاده از خدمات مشاورین املاک، قادر خواهد بود ساختمان ها و املاکی مطابق با نیاز و سلیقه خود را پیدا کرده و آن را تهیه کند. قابل ذکر است که در این روش، مسئولیت های  بخش حقوقی، مالی و فنی مربوط به ساختمان بر عهده خریدار می باشند. با این حال مشاورین املاک معتبر در کنار شما خواهند بود تا با رفع ابهامات و مشکلات پیش رو بتوانید معامله بدون دردسری داشته باشید.

خرید و فروش آپارتمان

 

نکات مهم در خرید آپارتمان

آشنایی با انواع خدمات املاک در تهران

تنوع بسیار زیادی در بازار املاک برای ارائه خدمات وجود دارند که با توجه به وسعت آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرید و فروش آپارتمان، خرید خانه، ویلا، مغازه و زمین
  • رهن و اجاره مسکن و تجاری
  • مشاوره در خصوص سرمایه‌ گذاری در املاک
  • مدیریت املاک برای مالکان و مستاجران
  • خدمات مشترک ‌المنافع و نگهداری ساختمان‌ ها
  • ارائه خدمات مرتبط با انتقال مالکیت و ثبت اسناد

با توجه به تخصصی بودن بخش های مختلف در این حوزه، امروزه مشاورین املاک از تیم های مختلفی تشکیل می شوند که می توانند در هر بخش از روند معاملات املاک سرویس های خود را ارائه کنند. از جمله می توان به بخش های پاسخگویی به مشتریان، هماهنگی با صاحب ملک، بخش مدیریت فروش، اجاره، تحقیقات بازار، حقوقی و مالی اشاره کرد.

در بحث خرید آپارتمان نیز شیوه های مختلفی برای تهیه این نوع املاک وجود دارد که از آن جمله می توان به خرید مستقیم، خرید اقساطی بلند مدت، خرید از طریق وام بانکی، پیش خرید یا سرمایه گذاری در پروژه های ساختمانی، تهیه مسکن از طریق مزایده، مشاوره املاک، خرید ساختمان به صورت اشتراکی اشاره کرد. پیشنهاد ما برای کسانی که از نظر حقوقی و مالی دانش کافی ندارند، استفاده از روش خرید آپارتمان با مشاوره املاک می باشد.

رهن و اجاره آپارتمان در تهران

 

آشنایی با خدمات املاک تهران

آشنایی با نکات مهم در خرید آپارتمان

برخی از نکات مهمی که لازم است در این بخش برای مخاطبان پیرامون خرید آپارتمان بیان کنیم عبارتند از:

  • انتخاب بنگاه خوب

امروزه پیدا کردن یک مشاوره املاک خوب بسیار سخت شده است. چراکه غالب آنها با قوانین به خوبی آشنا نبوده و صرفا به کمیسیون معاملات فکر می کنند. این موضوع سبب شده است تا در معاملات بزرگ مانند خرید آپارتمان و ساختمان ها در تهران و کلانشهرها، صدمات جبران ناپذیری برای خریداران یا فروشندگان وارد شود. به همین دلیل مهم است به سراغ مشاورین املاکی که اعتبار، جواز تاسیس و کسب یا شهرت بیشتری دارند و در نوع ملک شما متخصص هستند بروید.

  • قرارداد

به طور کلی روند عقد قرارداد و ثبت سند مهم ترین قسمت خرید آپارتمان و نقل و انتقال املاک است. شما می توانید این کار را در 3 مرحله انجام دهید که شامل توافق اولیه، مبایعه نامه با رعایت اصول و ثبت آن در املاک معتبر (سیستم نرم افزاری جامع با دریافت کدرهگیری) و در نهایت سند زدن با مراجعه به دفترخانه اسناد رسمی و انتقال سند می باشند.

  • هزینه ها

از جمله هزینه هایی که لازم است خریداران و فروشندگان در بخش خرید آپارتمان و سند زدن خانه درنظر بگیرند می توان گفت: ثبت مبایعه نامه در سیستم سراسری که درصدی از ارزش ملک توسط دفتر معاملات املاک دریافت می شود. هزینه های جانبی خلافی، نوسازی و پسماند به شهرداری. هزینه نقل و انتقال به دارایی، مالیات بر اجاره در صورت اجاره دادن ملک. حق تحریر از هزینه های دفترخانه.

 

معرفی املاک نگین و شعب آن در تهران

اگر قصد دارید برای فروش یا خرید آپارتمان تهران اقدام کنید، مجموعه املاک نگین در خدمت شما است. ما در دپارتمان بزرگ املاک نگین با بیش از ده ها شعبه مختلف و به کارگیری بیش از 130 مشاور در خدمت شما هستیم.

فروش آپارتمان و خانه در تهران با 12 شعبه اصلی در منطقه اندرزگو، دولت و بوکان انجام می شود. از خدمات مجموعه املاک نگین می توان به خرید، اجاره، پیش فروش و مشاوره برای املاک اداری، تجاری، ویلایی و آپارتمان اشاره کرد. شما کاربران همچنین می توانید با مراجعه به آدرس اینترنتی سایت ما به نشانی neginrealestates.com، برخی از جدیدترین آگهی ها را مشاهده کنید.

بزرگ املاک نگین فعالیت خود را با مدیریت آقای غفاری در سال 1396 شروع کرده است و اکنون با تکیه بر مدیران مجرب و متخصص، بستر قابل اطمینانی را برای معاملات املاک شما در منطقه 1 و 3 تهران فراهم می کند. شما صاحبین سرمایه و ملک می توانید در صورت نیاز به مدیریت هر شعبه نیز تماس حاصل نموده و یا با مراجعه به سایت املاک نگین و بخش تماس با ما، با پشتیبانی مجموعه ارتباط بگیرید.



  • شعبه ها
  • شعبه دولت: خیـابــان دولت، بعد از دیباجی، ساختمان نگین دولت، پلاک 180
  • شعبه بوکان: نیاوران - سه راه یاسر -خیابان مرجان - مجتمع تجاری البرز
  • شعبه اندرزگو: بلوار اندرزگو - بین سلیمی و طالقانی - پلاک 50.1 - طبقه اول
  • شعبه نارمک: بالاتر از میدان هفت‌حوض (نبوت)، نبش خیابان خاموشی

دپارتمان بزرگ املاک نگین با 4 شعبه فعال در تهران آماده خدمت‌رسانی به مشتریان محترم است.