اجاره، رهن و خرید آپارتمان در هروی

1402/11/14

اجاره، رهن و خرید آپارتمان در هروی
اگر قصد خرید، رهن و اجاره آپارتمان در هروی تهران را دارید، تا پایان این مطلب با ما همراه شوید. در این مطلب به طور مفصل به معرفی این محله پرداخته و موقعیت جغرافیایی، امکانات و دسترسی‌ها و نرخ مسکن را در آن بررسی خواهیم کرد. در پایان با یکی از معتبرترین و بزرگ‌ترین دپارتمان‌های املاک آشنا خواهید شد که با ارائه مشاوره تخصصی، خرید، فروش، اجاره و رهن ملک در این منطقه را برای شما آسان می‌کند.  
خرید و فروش آپارتمان در هروی

 

خرید آپارتمان در هروی

هروی منطقه‌ای با آپارتمان‌های لوکس در شمال شرق پایتخت

هروی از محله‌های قدیمی، اصیل و شناسنامه دار شمال شرق تهران است. این محله یکی از روستاهای آباد به نام مبارک آباد در زمان قاجار بود که به عین‌الدوله، صدر اعظم مظفرالدین شاه قاجار تعلق داشت. عمارت عین‌الدوله هنوز هم جزو زیباترین و قدیمی‌ترین عمارت‌های این منطقه در تهران است. زمین‌های این روستا در زمان رضا خان خریداری شدند و سال‌ها پس از مرگ وی به خاندان هروی انتقال یافتند. در اواسط دهه 40 شمسی ساختمان سازی در این منطقه رونق یافت و این محله به بخشی از شهر تهران تبدیل شد. قشر مرفه، اغلب این محله لوکس و اعیان نشین را به عنوان محل سکونت خود انتخاب می‌کنند. در ادامه به موقعیت جغرافیایی این محله اشاره‌ای خواهیم داشت تا به ارزش اقتصادی ملک در این منطقه پی ببرید.

 

املاک هروی

خرید ملک در هروی

موقعیت جغرافیایی هروی، نگینی درخشان در شمال شرق پایتخت

هروی با محله‌های محبوبی چون ازگل، پاسداران، اراج، سید خندان، مجیدیه، شیان و غیره مجاورت دارد. بافت قدیم این محله در حاشیه بزرگراه صیاد شیرازی واقع شده است. این محله از شمال به ازگل، دارآباد، فرمانیه و اراج، از سمت غرب به پاسداران، از سمت جنوب به سید خندان، استاد حسن بنا، بنی هاشم و مجیدیه و از سمت شرق به محله شیان منتهی می‌شود. این محله در محدوده منطقه 4 شهرداری تهران واقع شده و امکانات شهری و مراکز تفریحی مناسبی دارد.

مهم‌ترین معابر و خیابان‌های محله هروی

قبل از خرید خانه در هروی بهتر است با مهم‌ترین معابر این منطقه آشنا شوید. از مشهورترین میدان‌های منطقه 4 شهرداری تهران می‌توان به میدان هروی اشاره کرد. این میدان در گذشته در بین دو روستای مبارک آباد و حسین آباد قرار داشته است. این دو روستا از قدیمی‌ترین مناطق شمیرانات تهران بوده اند که امروز تبدیل به محله‌های پاسداران و هروی شده‌اند. این میدان دسترسی محلی در این محله را به شدت آسان کرده است.

این میدان تقاطع بسیار مهمی بوده و خیابان‌های اصلی این محله از جمله وفا منش، پناهی نیا و موسوی را به یکدیگر متصل می‌کند. خیابان موسوی به محله پاسداران و خیابان پناهی نیا به خیابان استاد حسن بنا منتهی می‌شوند. خیابان مکران در غرب این میدان و خیابان‌های نازک، عقیلی و ضابطی در شرق آن قرار گرفته‌اند. این خیابان‌ها شهرت این میدان را دوچندان کرده‌اند. همچنین مراکز تجاری مهمی که در این میدان واقع شده‌اند، ارزش اقتصادی آن را به شدت بالا برده‌اند. به طوری که این محله اغلب با این میدان شناخته می‌شود.

 

پاساژِهای هروی

خرید خانه در هروی

تجربه یک زندگی اشرافی با رهن، اجاره و خرید آپارتمان در هروی

منطقه هروی به دلیل آب و هوای خوش، رونق کشاورزی، کاشت صیفی جات، انجیر و محصولات باغی، محل سکونت بسیاری از افراد مشهور در تاریخ بوده است. اراضی این منطقه سال‌ها در اختیار خاندان قائم مقام فراهانی بوده و سپس به افراد دیگری از درباریان سپرده شدند. در نهایت این زمین ها به عین‌الدوله رسیده و توسط او بار دیگر آباد گشتند.

دسترسی محلی آسان

بزرگراه صدر از سمت شمال، بزرگراه صیاد شیرازی از سمت غرب، بزرگراه امام علی از سمت شرق و بزرگراه همت از سمت جنوب، دسترسی به منطقه هروی را آسان کرده‌اند. این محله از سمت غرب در همسایگی با محله پاسداران و از سمت شرق در همسایگی با شمیران و لویزان قرار دارد.

تردد آسان به کمک وسایل حمل و نقل عمومی

خطوط حمل و نقل عمومی تردد آسان از منطقه هروی به سایر نقاط تهران را میسر کرده‌اند. پایانه اتوبوسرانی و تاکسیرانی در میدان اصلی این محله واقع شده‌اند. همچنین خط 2 متروی تهران با میدان اصلی تنها چند دقیقه پیاده روی یا یک خط تاکسی فاصله دارد.

بهره مندی از امکانات کامل تفریحی، درمانی و رفاهی

از مهم‌ترین مراکز خرید محله هروی می‌توان به مجتمع تجاری هروی سنتر ، مجتمع تجاری الماس، مجتمع تجاری مایسا و مرکز خرید گلستان اشاره نمود. از جمله امکانات تفریحی این محله نیز می‌توان به پردیس سینمایی، کتابخانه معین، کتابخانه دهخدا، کتابخانه سیروس فرزانه، پارک شادی، صدف، سالمندان، افتخاریان، ارکیده و غیره اشاره نمود. پارک نیاوران، پارک لویزان، دارآباد تهران، پارک سرخه حصار و کاخ نیاوران نیز در فاصله نزدیکی از این محله واقع شده‌اند.

عمارت عین‌الدوله در خیابان جمالی واقع شده و هم اکنون متعلق به شهرداری تهران است. در حال حاضر یکی از معتبرترین نگارخانه‌های شهر تهران به نام برگ در آن راه اندازی شده است. این عمارت در سال 1376 شمسی توسط شهرداری تهران بازسازی شد و در سال 1377 در لیست آثار ملی قرار گرفت. در نهایت با ایجاد تغییراتی در سال 1386 به نگارخانه برگ تبدیل شد و محل نمایش آثار هنری گشت.

از جمله امکانات درمانی این منطقه نیز می‌توان به درمانگاه حکیمیان، آزمایشگاه سامان، کلینیک ارتوپدی سپید، کلینیک شنوایی، کلینیک پوست و لیزر رعد و داروخانه‌های شبانه روزی دکتر فرزان و برزه اشاره نمود. دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران-شمال و دانشکده مدیریت و علوم اجتماعی نیز در این منطقه واقع شده‌اند.

 

املاک در هروی، املاک نگین

خرید آپارتمان لوکس در هروی

نرخ اجاره، رهن و خرید آپارتمان در محله لوکس هروی

قیمت آپارتمان در هروی به دلیل آب و هوای خوش، موقعیت جغرافیایی مناسب و مجاورت با محله‌های لوکس و گران قیمتی چون پاسداران، اقدسیه، اختیاریه و دروس بسیار بالا است. به بیانی ساده می‌توان این محله را جزئی از محله‌های گران قیمت و اعیان نشین تهران به شمار آورد. با نگاهی به آگهی‌های خرید، فروش، رهن و اجاره مسکن در این محله می‌توان به قیمت میانگین ملک در آن پی برد. هرچند عواملی چون سال ساخت، مساحت، امکانات و غیره نیز بر قیمت نهایی ملک در این محله تأثیر می‌گذارند.

قیمت خرید آپارتمان هروی

قیمت خرید آپارتمان در هروی (در بهمن ماه سال 1402) به طور متوسط بین هر متر مربع 100 الی 160 میلیون تومان است. به طور میانگین برای خرید یک آپارتمان فول امکانات به متراژ 100 متر مربع در این محله باید چیزی حدود 14 میلیارد تومان پرداخت نمایید.

قیمت اجاره آپارتمان در هروی

قیمت رهن و اجاره خانه در هروی نیز بسته به متراژ ملک، سال ساخت و غیره متفاوت بوده و توسط کارشناسان خبره املاک تخمین زده می‌شود. مبلغ رهن و اجاره یک آپارتمان 90 متری در این منطقه (در بهمن ماه سال 1402) چیزی حدود 700 میلیون تومان ودیعه به همراه 15 میلیون تومان اجاره ماهیانه است.

سرمایه گذاری در هروی، محله‌ای اصیل با آپارتمان های لوکس در تهران

هروی به دلیل موقعیت جغرافیایی استراتژیک، امکانات پیشرفته درمانی، تفریحی و شهری، دسترسی آسان، زیرساخت‌های برتر و امکان توسعه پذیری تبدیل به یکی از بهترین محله‌ها برای سرمایه گذاری شده است. دپارتمان بزرگ املاک نگین از مشاوره تا عقد قرارداد رهن، اجاره، خرید و فروش در کنار شما خواهد بود. با مراجعه به فایلینگ سایت املاک نگین می‌توانید از آخرین نرخ ملک در این محله مطلع شود.

 



  • شعبه ها
  • شعبه دولت: خیـابــان دولت، بعد از دیباجی، ساختمان نگین دولت، پلاک 180
  • شعبه بوکان: نیاوران - سه راه یاسر -خیابان مرجان - مجتمع تجاری البرز
  • شعبه اندرزگو: بلوار اندرزگو - بین سلیمی و طالقانی - پلاک 50.1 - طبقه اول
  • شعبه نارمک: بالاتر از میدان هفت‌حوض (نبوت)، نبش خیابان خاموشی

دپارتمان بزرگ املاک نگین با 4 شعبه فعال در تهران آماده خدمت‌رسانی به مشتریان محترم است.