چرا خرید آپارتمان در نیاوران یک تصمیم هوشمندانه است؟

1401/11/23

چرا خرید آپارتمان در نیاوران یک تصمیم هوشمندانه است؟

خریدن هرگونه ملک مستغلاتی مانند: آپارتمان، خانه ویلایی، زمین، ملک تجاری، ملک اداری و باغ همیشه چالش‌هایی را به‌دنبال داشته است. این چالش‌ها برای خریدار و فروشنده همیشه بحث‌برانگیز بوده است. اگر شما ساکن تهران باشید یا با تهران و محله‌هایش آشنا باشید تعدادی از محلات را به عنوان بهترین‌ها می‌دانید؛ یکی از بهترین محله‌های تهران نیاوران است که همواره انتخاب خوبی برای سکونت بوده نیاوران است. خرید آپارتمان در نیاوران یکی از خریدهای گران شما به حساب می‌آید برای اینکار مشاوره گرفتن از مشاورین ملکی و حقوقی به شما کمک بزرگی می‌کند. 

قیمت خانه در نیاوران

چرا خرید خانه در نیاوران از همه لحاظ برد/ برد است؟ 

محله نیاوران یکی از زیباترین و خوش آب‌وهواترین مناطق شهر تهران است و از لحاظ جغرافیایی در قسمت شمال شهر تهران واقع شده است. این محله در گذشته مملو از زمین‌های نی بوده به همین دلیل به نی‌آوران شناخته میشد. این محله از محلات لاکچری در منطقه یک تهران به شمار می‌رود که تعداد زیادی از افراد معروف و سرشناس در آن ساکن هستند. براساس آخرین سرشماری صورت گرفته جمعیت این محله حدود ده هزار نفر تخمین زده شده. بهترین و معروف‌ترین خیابان‌های نیاوران از جمله موارد زیر هستند:

  • خیابان نیاوران (که امروزه با نام باهنر شناخته می‌شود)
  • خیابان بوکان
  • خیابان شفیعی
  • خیابان کاج
  • خیابان ملاحسینی
  • خیابان نورافشار

نیاوران دارای مکان‌های دیدنی و جاذبی‌های توریستی بسیاری است از نظر دسترسی به رستوران و کافه‌های معروف و جاذبه‌های دیدنی این محله از موقعیت خوبی برخوردار است. 

املاک مطمئن برای خرید آپارتمان در نیاوران

مکان‌های معروف در نیاوران 

افراد زیادی از سراسر کشور برای دیدن جاذبه‌های توریستی این منطقه می‌آیند. به تعدادی از این موارد در ادامه اشاره شده است. 

کاخ نیاوران 

یکی از جاذبه‌های زیبای محله نیاوران که در گذشته ییلاق خانواده محمدرضا شاه پهلوی بود امروزه به موزه تاریخی تبدیل شده  که بازدید از آن برای عموم آزاد است. قدمت این موزه به دوران پادشاهان قاجار بازمی‌گردد و در دوران پهلوی برای گذر از تابستان استفاده میشد. طبیعت زیبای این کاخ بسیار خیره‌کننده است و به تمیز بودن هوا و زیبایی منطقه بسیار کمک کرده است. 

پارک‌ها و بوستان‌های نیاوران

محله نیاوران دارای فضای سبز متعددی است که معروف‌ترین و بزرگ‌ترین آن پارک نیاوران است تمام خانه‌ها و آپارتمان‌های در این محدوده قیمت بالاتری دارند. از دیگر پارک‌های معروف نیاوران بنفشه، نسیم، سرو، شطرنج و نیلوفر را می‌توان نام برد. برای پیاده‌روی و قدم زدن این پارک‌ها انتخاب مناسبی برای شما خواهند بود. 

مراکز خرید واقع در نیاوران

پاساژها و مراکز خرید بسیاری در این ناحیه وجود دارد. افراد خاص معمولا برای خرید روزانه خود به جاهای لوکس و درجه یک می‌روند، نیاوران دارای پاساژهای بسیاری است که برای خرید لوکس و غیرلوکس کارآمد هستند. 

  • مجتمع نارون
  • مجتمع روشا
  • مجتمع کیمیا
  • آواسنتر
  • اطلس مال

تمامی مراکز خرید ذکر شده در این لیست مکان‌های مناسبی برای گشت‌وگذار و خرید هستند، برای مثال اطلس مال یکی از لوکس‌ترین و مدرن‌ترین پاساژها در تهران است. 

دسترسی محلی به نیاوران 

با که این بیشتر افراد با خودرو شخصی به نیاوران می‌آیند. در حال حاضر متاسفانه ایستگاه مترو نیاوران در دست احداث است و هنوز تکمیل نشده است. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به منطقه نیاوران، تجریش است که با خطوط تاکسی یا اتوبوس به‌راحتی و در کم‌ترین زمان در دسترس است. توجه به این نکات در زمان خرید و اجاره باید در نظر گرفته شود. 

قیمت خرید آپارتمان در نیاوران

نیاوران یکی از محلات معروف و اعیان‌نشین در شمال شهر تهران است و قیمت خانه و آپارتمان در نیاوران بالاتر از دیگر نقاط است. بهتر است پیش از اقدام به رهن و اجاره یا خرید آپارتمان در نیاوران به نکاتی که در ادامه ارائه شده است توجه کنید. 

  1. موقعیت مکانی
    موقعیت مکانی ملکی که می‌خواهید از نظر دسترسی به جاده و به امکانات رفاهی برای شما بسیار مهم است و اگر قبل از خرید منزل به آن توجه نکنید پشیمانی برایتان به ارمغان می‌آورد؛ برای مثال دور بودن مدارس، مراکز درمانی و مراکز تفریحی در آینده مشکل‌ساز می‌شود. پیشنهاد می‌شود قبل از انجام معامله در محله کمی قدم بزنید تا از میزان دسترسی محلی خیالتان راحت شود. 
  2. همسایه‌ها
    شما علاوه‌بر ظاهر آپارتمان، موقعیت مکانی و سایر موارد به همسایه‌ها نیز توجه داشته باشید زیرا شما قرار است سالیان زیادی در کنار آن‌ها زندگی کنید. قبل از خرید آپارتمان در نیاوران بهتر است با پرسش و جوی محلی و تحقیق درباره همسایگان خیال خود را از معامله پیش رو راحت کنید. 
  3. متراژ
    اینکه شما به چه مقدار فضا برای زندگی نیاز دارید بسیار مهم است. متراژ منزل به تعداد نفرات، مقدار وسیله‌ها و رفت‌وآمد شما بستگی دارد. برای اینکه راحت‌تر با این مسئله روبه‌رو شوید بهتر است متراژ خانه قبلی خود را در نظر بگیرید و نسبت به آن اقدام به خرید خانه جدید خود کنید.
  4. سن بنا
    سن بنا آپارتمان فاکتور بسیار حیاتی به‌شمار می‌رود؛ و از دید سرمایه در ارزش و قیمت ملک تاثیرگذار خواهد بود. اگر عمر ملک بالا باشد ممکن است مشکلات امنیتی، رفاهی و فنی را به همراه داشته باشد. 

 

خرید آپارتمان در نیاوران یک سرمایه‌گذاری و انتخاب هوشمندانه است. 

با نوسانات اقتصادی و دلار در کشور ما خرید ملک یک سرمایه‌گذاری مطمئن به شمار می‌رود؛ اما خرید آپارتمان در نیاوران و خیابان‌هایی مانند بوکان و یاسر از نظر آینده‌نگری اقتصادی هدفمند و مثبت شناخته می‌شود. در این راه می‌توانید از مشاورین خبره و باتجربه ما کمک بگیرید.دپارتمان بزرگ املاک نگین با داشتن تقریبا 200 مشاور فعال با دلسوزی در راه خرید، فروش و اجاره با شما همراه هستند.

 



  • شعبه ها
  • شعبه دولت: خیـابــان دولت، بعد از دیباجی، ساختمان نگین دولت، پلاک 180
  • شعبه بوکان: نیاوران - سه راه یاسر -خیابان مرجان - مجتمع تجاری البرز
  • شعبه اندرزگو: بلوار اندرزگو - بین سلیمی و طالقانی - پلاک 50.1 - طبقه اول
  • شعبه نارمک: بالاتر از میدان هفت‌حوض (نبوت)، نبش خیابان خاموشی

دپارتمان بزرگ املاک نگین با 4 شعبه فعال در تهران آماده خدمت‌رسانی به مشتریان محترم است.