بهترین محله پاسداران برای خرید آپارتمان کدام است؟

1402/9/19

بهترین محله پاسداران برای خرید آپارتمان کدام است؟

اگر برای رهن، اجاره و خرید آپارتمان پاسداران اولین انتخاب شما است، تا پایان این مطلب با ما همراه شوید. در این مطلب قصد داریم به معرفی محله لوکس پاسداران، نرخ مسکن در این منطقه و امکانات و دسترسی‌های آن اشاره کنیم. در انتها یکی از بهترین و بزرگ‌ترین دپارتمان‌های املاک جهت دریافت مشاوره برای خرید، فروش، رهن و اجاره ملک در محله پاسداران را به شما معرفی خواهیم نمود.

 

پاسداران منطقه‌ای لوکس در شمال تهران

طرفداران محله‌های شمال شهر تهران و مناطق اصیل و شناسنامه دار اغلب برای اجاره، رهن و خرید آپارتمان پاسداران را انتخاب می‌کنند. پاسداران با نام قدیم سلطنت آباد نیز شناخته می‌شود. تاریخچه سکونت در این محله به دوران ناصرالدین شاه قاجار باز می‌گردد. تأسیس کارگاه ضرب سکه یا ضرابخانه توسط ناصرالدین شاه، سکونت کارکنان در این ناحیه را به دنبال داشت. پس از انقلاب، این منطقه تبدیل به محل سکونت افسران ارتش جمهوری اسلامی شد و نام آن از سلطنت آباد به پاسداران تغییر پیدا کرد. این ناحیه از مهم‌ترین محله‌های منطقه 3 و 4 شهرداری تهران است. همچنین بخش کوچکی از این محله در منطقه 1 شهرداری قرار گرفته است.

محله اعیان نشین پاسداران با رستوران‌های لوکس و برج‌های بلند خود شناخته می‌شود. این منطقه که از محله‌های لوکس و مرفه نشین شمال شرق تهران به شمار می‌رود به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شده است. اغلب مراکز مهم سیاسی، اداری، تاریخی و تجاری در این منطقه از تهران واقع شده‌اند.

خرید آپارتمان پاسداران

 

خرید آپارتمان پاسداران

موقعیت جغرافیایی پاسداران، نگینی در قلب پایتخت

اگر انتخاب شما برای رهن، اجاره و خرید آپارتمان پاسداران باشد، بهتر است قبل از هر چیز با موقعیت جغرافیایی این محله آشنا شوید. خیابان پاسداران از سه راه ضرابخانه آغاز می‌شود. این محله چهارراه پاسداران، چهارراه فرمانیه، سه راه اقدسیه، میدان نوبنیاد و بوستان نیاوران را در بر می‌گیرد. در نهایت خیابان پاسداران به میدان نیاوران منتهی می‌شود.

به طور کلی به ضلع شرقی خیابان پاسداران، محله پاسداران گفته می‌شود. خیابان پاسداران از بزرگراه همت آغاز شده و پس از عبور از خیابان موسوی، هروی، اختیاریه جنوبی، کلاهدوز، دولت و عابدینی به بزرگراه صدر ختم می‌شود. پس از عبور از بزرگراه صدر به راحتی می‌توان به محله فرمانیه و خیابان لواسانی و در نهایت خیابان باهنر و میدان نیاوران دسترسی پیدا کرد. این خیابان از سوی شمال به میدان باهنر و از سوی جنوب به بزرگراه همت ختم می‌شود. این خیابان 9 کیلومتر طول دارد و تبدیل به یکی از طولانی‌ترین خیابان‌های شهر تهران شده است.

مهم‌ترین معابر و خیابان‌های محله پاسداران

اگر برای رهن، اجاره و خرید آپارتمان پاسداران را انتخاب کرده‌اید، باید معابر مهم و خیابان‌های اصلی این محله را به خوبی بشناسید. احتشامیه، فرمانیه، ضرابخانه و مجموعه خیابان‌های بوستان و گلستان از اصلی‌ترین محله‌ها و خیابان‌های محله پاسداران هستند. بهترین محله پاسداران خیابان گلستان است. خیابان گلستان در ضلع شرقی خیابان پاسداران واقع شده و از گلستان یکم تا دهم را شامل می‌شود. خیابان ضرابخانه نیز از قدیمی‌ترین خیابان‌ها و بهترین جای پاسداران است. این خیابان به دلیل آب و هوای خوش، محل سکونت و ییلاق نشینی ناصرالدین شاه بوده است. صاحبقرانیه و نیاوران هم از بهترین و محبوب‌ترین خیابان‌های این محله در میان اعیان نشینان هستند.

اجاره آپارتمان پاسداران

 

فروش و خرید آپارتمان پاسداران

تجربه یک زندگی لوکس و اشرافی با رهن، اجاره و خرید آپارتمان پاسداران

بهترین و خوش آب و هوا ترین محله شمال تهران برای رهن، اجاره و خرید آپارتمان پاسداران است. از دیگر مزیت‌های سکونت در این منطقه می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

دسترسی محلی آسان

خیابان پاسداران به دلیل طولانی بودن و اتصال میدان نوبنیاد به بزرگراه همت، از محله‌های پر رفت و آمد تهران به شمار می‌رود. لازم به ذکر است که این منطقه در محدوده طرح ترافیک قرار نگرفته و امکان تردد با خودروی شخصی در هر ساعت از شبانه روز در آن میسر شده است. در هر صورت خطوط متعدد اتوبوسرانی و ایستگاه‌های تاکسی نیز دسترسی به این منطقه را آسان تر کرده‌اند.

تردد آسان به کمک وسایل حمل و نقل عمومی

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های سکونت در محله پاسداران، دسترسی آسان به این منطقه از طریق وسایل حمل و نقل عمومی است. 4 ایستگاه مترو میدان نوبنیاد، زین الدین، میدان هروی و حسین آباد در این محله واقع شده‌اند. خطوط اتوبوسرانی نیز دسترسی به این منطقه را ساده‌تر کرده‌اند. خطوط اتوبوسرانی سوهانک به ضرابخانه (خط 215)، پایانه شهید حقانی به بلوار ارتش (خط 301)، رسالت (خط 387)، بلوار صبا (خط 217)، بزرگراه صدر و بابایی و پایانه تجریش (خط 220) دسترسی محلی را در خیابان پاسداران آسان کرده‌اند.

 

اجاره آپارتمان پاسداران

بهره مندی از امکانات کامل تفریحی، درمانی و رفاهی

اگر برای رهن، اجاره و خرید آپارتمان پاسداران را ترجیح می‌دهید بهتر است بدانید که محله پاسداران از لحاظ امکانات رفاهی و تفریحی وضعیت بسیار مناسبی دارد. اغلب مراکز تجاری و پاساژهای خرید مشهور در این منطقه واقع شده‌اند. از مهم‌ترین و مشهورترین مراکز خرید این منطقه می‌توان به مرکز خرید سامان، پاسداران، کوهستان، پردیس سنتر، آرتمیس، خانه سام، برج سفید، امیر، احتشامیه، مایسا و مهدی اشاره کرد.

سینما پردیس قلهک، بوستان مازیار و نارنجستان از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین مکان‌های تفریحی این محله هستند. از اماکن تاریخی ارزشمند این محله نیز می‌توان به عمارت تاریخی ضرابخانه، کاخ سلطنت آباد، عمارت ییلاقی ناصرالدین شاه، موزه جهان نما، موزه رسام عرب زاده و باغ و عمارت عین الدوله اشاره نمود.

از نظر امنیتی نیز محله پاسداران به 11 محل تخلیه اضطراری در هنگام وقوع بلایای طبیعی چون زلزله مجهز شده است. مدرسه شهید وزان، آموزشگاه سروش و مدرسه شهدای پاسداران از مهم‌ترین مکان‌های امن به هنگام شرایط اضطراری هستند. از مراکز مهم دولتی در این محله نیز می‌توان به سازمان صنایع دریایی، اداره صنایع دفاع، چاپخانه بانک مرکزی و سفارت خانه گرجستان و سوئیس اشاره کرد. این محله از لحاظ خدمات درمانی به 12 درمانگاه و بیمارستان های لبافی نژاد، بیمارستان فرمانیه و بیمارستان گلستان مجهز شده است.

 

رهن آپارتمان پاسداران

نرخ اجاره، رهن و خرید آپارتمان پاسداران، محله اعیان نشین ها

اگر برای رهن، اجاره و خرید آپارتمان پاسداران را انتخاب نموده‌اید، بهتر است بدانید نرخ رشد مسکن در این ناحیه همیشه رو به بالا بوده است. نام پاسداران را می‌توانید در لیست گران قیمت ترین مناطق مسکونی در تهران پیدا کنید. متراژ آپارتمان‌ها در این محله اغلب بالا بوده و زیر 100 متر نیست. در نتیجه قیمت تمام شده یک واحد آپارتمان لوکس در این ناحیه کمی بالا است. لوکس‌ترین و مجهزترین آپارتمان‌ها را می‌توانید در این محله جست و جو کنید. تاریخچه منطقه، آب و هوا، امکانات رفاهی و تفریحی و غیره از مهم‌ترین عواملی هستند که بر قیمت رهن و اجاره و خرید ملک در این محله تأثیر می‌گذارند.

قیمت خرید آپارتمان پاسداران

اگر برای خرید آپارتمان پاسداران مد نظر شما است، بهتر است بدانید که این محله از جمله مناطق اعیان نشین و گران قیمت شمال شرق شهر تهران به شمار می‌رود. این محله از گذشته تاکنون مورد توجه افراد متمول چون شاهزادگان و سپس مقامات بالا از جمله افسران ارتش و پاسداران بوده است. در هر صورت سال ساخت و امکانات، بر قیمت تمام شده ملک در این منطقه تأثیر می‌گذارند. در نتیجه ممکن است در این منطقه بتوان ملک قیمت مناسبی را نیز خریداری کرد. اغلب نرخ مسکن در مناطق اختیاریه و هروی در مقایسه با سایر قسمت‌های پاسداران کمی پایین تر است.

قیمت خرید ملک در قسمت‌های شمالی بیشتر از پاسداران جنوبی است. نرخ خرید هر متر مربع ملک مسکونی در این منطقه به 250 میلیون تومان هم می‌رسد. نرخ خرید آپارتمان نوساز در پاسداران اکنون (آذر ماه سال 1402) حدود متری 200 تا 250 میلیون تومان پیش بینی می‌شود. برای خرید یک آپارتمان فول امکانات به متراژ 100 متر مربع در محله پاسداران باید چیزی حدود 12 میلیارد تومان پرداخت کنید.

رهن و اجاره واحد در محله پاسداران

 

فروش آپارتمان پاسداران

قیمت اجاره خانه پاسداران

اگر برای خرید خانه پاسداران بودجه مالی کافی ندارید، می‌توانید به دنبال رهن و اجاره ملک در این منطقه باشید. مبلغ رهن و اجاره یک آپارتمان 130 متری در این منطقه چیزی حدود 500 میلیون تومان ودیعه به همراه 40 میلیون تومان اجاره ماهیانه است. لازم به ذکر است که مبلغ اجاره و رهن با توجه به سال ساخت و متراژ ساختمان متفاوت بوده و توسط کارشناسان املاک تخمین زده می‌شود.

سرمایه گذاری در پاسداران محله ای لوکس، اصیل و شناسنامه دار

برای اجاره، رهن و خرید خانه پاسداران یکی از بهترین انتخاب‌ها به شمار می‌رود. سرمایه گذاری در این محله یکی از بهترین روش‌ها برای حفظ سرمایه است. به دلیل امکانات پیشرفته شهری و موقعیت جغرافیایی استراتژیک، زیرساخت های برتر، امکان توسعه پذیری بالا و بافت مدرن، بازدهی سرمایه گذاری در منطقه پاسداران بسیار بالا است. دپارتمان بزرگ املاک نگین از زمان مشاوره تا عقد قرارداد در کنار شما خواهد بود. متقاضیان اجاره، رهن و خرید ملک در محله پاسداران تهران می‌توانند با مراجعه به فایلینگ سایت املاک نگین از نرخ روز ملک در این منطقه مطلع شوند. برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر جهت خرید یا فروش آپارتمان پاسداران از طریق راه‌های ارتباطی با کارشناسان دپارتمان بزرگ املاک نگین در تماس باشید.   



  • شعبه ها
  • شعبه دولت: خیـابــان دولت، بعد از دیباجی، ساختمان نگین دولت، پلاک 180
  • شعبه بوکان: نیاوران - سه راه یاسر -خیابان مرجان - مجتمع تجاری البرز
  • شعبه اندرزگو: بلوار اندرزگو - بین سلیمی و طالقانی - پلاک 50.1 - طبقه اول
  • شعبه نارمک: بالاتر از میدان هفت‌حوض (نبوت)، نبش خیابان خاموشی

دپارتمان بزرگ املاک نگین با 4 شعبه فعال در تهران آماده خدمت‌رسانی به مشتریان محترم است.