اولین سمینار آموزش املاک از نگاه تخصصی معماری در ایران 

1402/9/12

اولین سمینار آموزش املاک از نگاه تخصصی معماری در ایران 

دپارتمان املاک نگین در سال 1396 کار خود را از شعبه دولت واقع در  منطقه 3 تهران و خیابان کلاهدوز شروع کرد. "نگین" با مدیریت مهندس "حامد غفاری" تنها املاک بدون تعطیلی در کشور است و همواره در روش‌های نوین مشاور املاک پیشرو بوده است. ما در این راستا تلاش کردیم که آموزش و به روزرسانی دانش را در کنار کار ادامه دهیم. با افتخار "نگین" اولین سمینار آموزش املاک از نگاه معماری در تاریخ 23 آذر 1402 با تدریس مهندس غفاری برگزار خواهد شد.  

حامد غفاری

اولین سمینار متریال‌شناسی و تحلیل ساختمان برای مشاورین املاک

 

تاکنون بالغ بر هزاران دوره و کلاس‌ آموزش املاک و مسائل حقوقی درباره معاملات ملکی برگزار شده است. از دغدغه‌های مهم مهندس غفاری آموزش درست و اصولی مشاورین املاک تازه‌کار و حرفه‌ای بوده است از این رو با ایده آکادمی نگین توانست اندکی به این مهم دست یابد. 

تاکنون با برگزاری ده‌ها جلسه آموزشی برای مشاوران داخل مجموعه و علاقه‌مندان به این حوزه، املاک نگین توانست به هدف خود دست یابد. مدیرگروه‌های مجموعه برای همه مشاوران به صورت هفتگی درباره تکنیک‌های فروش و مذاکره برای کلاس‌های آموزشی گذاشتند. 

قبل از فروش هر محصول و کالایی شما به شناخت کامل از آن نیاز دارید. فروشنده باید بداند که دقیقا چه چیزی را در حال ارائه و فروش است. در صورتی‌که متقاضی سوالات تخصصی از ماهیت محصول از شما پرسید شما باید با اعتماد به نفس و آگاهی کامل وارد مذاکره شوید. 

مشاوران املاک به عنوان واسطه‌هایی برای خرید و فروش آپارتمان و ملک هستند، از این رو مهم‌ترین تکنیک برای ارتقا سطح حرفه‌ای مشاور افزایش دانش و مهارت آن‌ها در حوزه ساختمان و معماری است. 

مشاور املاک برای پرزنت کردن یک فایل باید دارای دانش تخصصی معماری باشد تا بتواند به بهترین شکل مشتریان را به خرید مجاب کند. مشاور املاک حرفه‌ای آنالیز دقیق ساختمان را به مشتریان ارائه می‌دهد و از به کار بردن جملات کلیشه‌ای هنگام ملاقات با مشتری اجتناب می‌کند. سیر کلی محتوایی که مشاور در هنگام بازدید فایل باید به مشتری ارائه کند شامل موارد زیر است:

 

  • آنالیز متریال به کار رفته در بنای ساختمان
  • آنالیز متریال مصالح به کار رفته در ساختمان 
  • آنالیز برندهای به کار رفته در شیرآلات، آسانسور و سیستم برقی
  • آنالیز جنس پوشش دیوارها، سقف و کف‌پوش 

 

مشاور املاک مدرن و حرفه‌ای به جای توضیحات واضحات سعی می‌کند از نگاه تخصصی آپارتمان و خانه را آنالیز کند و اطلاعاتی به خریدار بدهد که او به شخصه نمی‌داند، وادار کردن او به خرید با جملات تکراری و کلیشه‌ای برای مشتری اصلا جذابیتی نخواهد داشت. در سمینار تخصصی دپارتمان بزرگ املاک نگین تمام این مسائل به همه عزیزان آموزش داده می‌شود. 
املاک نگین شعبه اندرزگو

سرفصل‌های اولین سمینار آموزش املاک و معماری 

 

مهندس حامد غفاری دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری و سالیان دراز تجربه در صنعت املاک کشور از مدیران خوش‌فکر و مدرن هستند. مدیرعامل دپارتمان بزرگ املاک نگین در این جلسه از تجربه سالیان خود درباره مشاور املاک و مدیریت املاک با شما صحبت خواهد کرد. 

همچنین مباحث تخصصی معماری به همه علاقه‌مندان املاک به طور کامل تدریس خواهد شد. تمام اطلاعاتی که مشاور املاک باید بداند در این سمینار ارائه خواهد شد. از سرفصل‌های مهم این دوره می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  1. تجزیه و تحلیل سایت در معماری
  2. جهت‌گیری ساختمان
  3. نورگیری طبیعی ساختمان
  4. تهویه طبیعی در ساختمان
  5. مجاورت و همسایگی ساختمان
  6. محدودیت‌های منطقه و محدوده ساختمان
  7. دسترسی‌های محلی و منطقه‌ای
  8. نمای ساختمان
  9. انواع سبک‌های نما
  10. انواع مصالح نما
  11. نورپردازی نمای خارج ساختمان
  12. پنجره‌های نما و اجزای تشکیل‌دهنده و پروفیل آن‌ها
  13. انواع درب‌های داخلی و خارجی
  14. سازه ساختمان
  15. انواع سقف و سقف‌های کاذب
  16. انواع پوشش کف ساختمان
  17. انواع دیوارپوش
  18. انواع لامپ‌های روشنایی
  19. تاسیسات ساختمانی
  20. عوامل موثر در قیمت‌گذاری ملک

 

تمام این موارد را می‌توانید با شرکت در "اولین دوره آموزش املاک از نگاه معماری" فرا بگیرید. املاک نگین با افتخار به شما تضمین می‌دهد که تمام افراد بعد از این جلسه آموزشی یک مشاور املاک حرفه‌ای با اطلاعات کامل در حوزه معماری هستند. 

شعبه بوکان (نیاوران) املاک نگین

دوره املاک از نگاه معماری برای چه کسانی مناسب است؟ 

 

از نگاه معماری، املاک به چشم یک پازل متنوع دیده می‌شوند که نیاز به دیدگاه حرفه‌ای و شناخت عمیق در زمینه‌های طراحی و ساخت دارند.

فرهنگ و نیازهای مختلف افراد، امکانات و اهداف متفاوتی را برای املاک به وجود می‌آورند. معماران با درک عمیق از این تنوع‌ها، می‌توانند فضاهایی را طراحی کنند که هماهنگی بین زندگی شخصی و کسب‌وکار را بهبود بخشند.

مشاوران حرفه‌ای نقش کلیدی در این فرآیند ایفا می‌کنند. آن‌ها با داشتن دانش گسترده در زمینه‌های معماری، امکانات شهرسازی، قوانین ساخت و ساز، و فناوری‌های نوین، به مشتریان کمک می‌کنند تا تصمیمات بهتری در خصوص خرید یا ساخت املاک خود بگیرند.

در دوره‌های آموزشی معماری برای مشاوران حرفه‌ای، آشنایی با ترند‌ها و نوآوری‌های روز دنیا، بهبود مهارت‌های طراحی و توانایی درک نیازهای مشتریان، از اهمیت بالایی برخوردارند. این دوره‌ها به آن‌ها کمک می‌کنند تا با رویکردهای مدرن در طراحی فضاها، بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند و در حرفه خود پیشرفت کنند.

شعبه دولت (کلاهدوز) دپارتمان املاک نگین

چرا باید در سمینار مشاور املاک از نگاه معماری شرکت کنیم؟

مشاورین املاک قبل از ارائه هر توضیحی باید به متریال به کار رفته در ساختمان و مصالح آن تسلط کامل داشته باشند. از آنجایی که شغل مشاور املاک چهارمین شغل پردرآمد در جهان است؛ افراد زیادی در جهان به فعالیت در این حوزه علاقه نشان داده‌اند. جوانانی که به دنبال کار هستند و یا به انگیزه افزایش درآمد به دنبال کار هستند این حرفه بسیار برایشان سودآور خواهد بود. 

به طور کلی "دوره آموزش مشاور املاک از نگاه معماری" برای این دسته از افراد مناسب است:

  • افرادی که به دنبال یک شغل پردرآمد هستند.
  • مشاوران املاکی که به دنبال سطح حرفه‌ای خودشان هستند.
  • کسانی که دارای یک شغل هستند و به دنبال یک منبع درآمد دیگر نیز هستند. 
  • جوانانی که در آغاز مسیر شغلی خودشان هستند و به دنبال فعالیت در یک حرفه پولساز هستند. 

اگر شما نیز به املاک و مستغلات علاقه دارید یا به یادگیری معماری و آشنایی با انواع سبک‌های آن مشتاق هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ این دوره فوق‌العاده را از دست ندهند. دپارتمان بزرگ املاک نگین با افتخار میزبان شما در سالن همایش رایزن خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ثبت‌نام در اولین دوره آموزش املاک از نگاه معماری تخصصی به سایت "املاک نگین" یا صفحه اینستاگرام مهندس "حامد غفاری" مراجعه فرمایید. 

آدرس صفحه اینستاگرام مهندس غفاری مدیر عامل دپارتمان بزرگ املاک نگین:
https://instagram.com/hamedghafari.ir?utm_source=qr

کلاس آموزش املاک حامد غفاری



  • شعبه ها
  • شعبه دولت: خیـابــان دولت، بعد از دیباجی، ساختمان نگین دولت، پلاک 180
  • شعبه بوکان: نیاوران - سه راه یاسر -خیابان مرجان - مجتمع تجاری البرز
  • شعبه اندرزگو: بلوار اندرزگو - بین سلیمی و طالقانی - پلاک 50.1 - طبقه اول
  • شعبه نارمک: بالاتر از میدان هفت‌حوض (نبوت)، نبش خیابان خاموشی

دپارتمان بزرگ املاک نگین با 4 شعبه فعال در تهران آماده خدمت‌رسانی به مشتریان محترم است.