بررسی بهترین محله نیاوران برای خرید و اجاره آپارتمان

1402/5/19

بررسی بهترین محله نیاوران برای خرید و اجاره آپارتمان

شرایط خرید آپارتمان نیاوران و اجاره آن برای افرادی که قصد زندگی در این منطقه از تهران را دارند، کمی چالش برانگیز است. این که کدام محله از این منطقه را برای زندگی انتخاب کنیم یا واحدها در نیاوران دارای چه امکاناتی بوده و قیمت آن ها چقدر است، یک دغدغه برای این افراد است. اگر شما هم قصد دارید آپارتمانی در نیاوران خرید یا اجاره کنید، راه را درست آمده اید! زیرا قرار است در ادامه اطلاعات مفید درباره ساختمان ها و بهترین محله برای زندگی در این منطقه را به شما ارائه دهیم.

محله نیاوران تهران

چرا اجاره و خرید آپارتمان نیاوران؟

ابتدا اجازه دهید بررسی کنیم که چرا باید خرید آپارتمان نیاوران و اجاره آن را انتخاب کرده و به عبارتی دیگر زندگی در این منطقه از تهران چه مزایایی به همراه دارد. درواقع این محله مجلل به خاطر سبک زندگی عالی و امکانات رفاهی متعددش شهرت دارد که آن را به انتخابی ایده آل برای ساکنان تبدیل کرده است.

 از نظر رفت و آمد در شهر، نیاوران دارای سیستم حمل و نقل عالی، با دسترسی آسان به خیابان های اصلی و حمل و نقل عمومی است که رسیدن به دیگر نقاط شهر را برای شما آسان می کند. به دلیل وجود ساختمان های مدرن در این منطقه، ایمنی و امنیت از سطح بالایی برخوردار است و شما می توانید دغدغه ذهنی خود در این زمینه را با زندگی در این منطقه از بین ببرید.

اگر نگران تحصیل فرزندان خود هستید، باید بیان کنیم که در این منطقه امکان ثبت نام فرزندان شما در بهترین مدارس از ابتدایی تا دبیرستان وجود دارد و هم چنین تعدادی از مدارس تیزهوشان هم در این منطقه قرار گرفته اند. البته مهم ترین ویژگی منطقه نیاوران آب و هوای متمایز آن با دیگر نقاط شهر بوده و شاید اصلی ترین دلیل برای خرید آپارتمان نیاوران و زندگی در این منطقه همین باشد.

کشف اوج زندگی لاکچری با انتخاب بهترین محله در نیاوران

نیاوران مانند دیگر مناطق تهران دارای محله هایی است که اگر قصد اجاره آپارتمان نیاوران یا خرید آن را دارید، باید از میان این محله ها بهترین را برای خود انتخاب کنید‌. وسعت منطقه نیاوران زیاد است به همین دلیل این امکان وجود دارد که محله ها در این منطقه با هم تفاوت های اندکی داشته باشند. از بهترین مکان ها برای زندگی در این منطقه می توان به:

  • محله صاحبقرانیه
  • محله منظریه
  • محله نخجوان
  • محله دزاشیب
  • محله کاشانک
  • و محله جماران 

اشاره کرد. البته در این میان محله بوکان نیاوران یکی از بهترین ها در نظر گرفته می شود. این محله در کوهپایه قله کلکچال قرار داشته و به محله بسیار زیبا و خوش آب و هوای گلابدره و امام زاده قاسم می رسد. شاید تنها ایرادی که برای این محله مطرح می شود وجود خیابان ها با شیب نسبتا زیاد است که ممکن است رانندگی در زمستان را مشکل کند.

 اما بخاطر وجود پارک گلابدره و رودخانه  آن و هم چنین ساختمان ها با امکانات بسیار بالا و امکانات رفاهی محله، این قسمت از نیاوران تبدیل به یکی از پرطرفدارترین ها برای زندگی شده است‌. البته باید به این نکته توجه داشت که جمعیت در این محله نیز بالا نیست و شما از وجود همسایه های عالی هم بهره مند هستید.

خرید آپارتمان درنیاوران

 

اجاره و خرید آپارتمان نیاوران، تجربه زندگی لوکس با امکانات بالا

اگر به دنبال یک زندگی با آرامش بالا و در دسترس بودن امکانات عالی برای خود هستید، رهن آپارتمان نیاوران به همراه اجاره و خرید آن می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. ساختمان های لوکس و مدرن در نیاوران مجموعه ای از امکانات منحصر به فرد را ارائه می دهند تا نیازها و ترجیحات ساکنان را برآورده کنند. اولین و مهم ترین ویژگی این ساختمان ها وجود چشم انداز عالی مخصوصا در شب است.

شما می توانید با انتخاب پنت هاوس در این منطقه با ویو ابدی از دیدن مناظر زیبا از شهر لذت ببرید. این آپارتمان ها هم چنین دارای طیف وسیعی از امکانات رفاهی درجه یک مانند سیستم های امنیتی با تکنولوژی بالا، خدمات دربان و لابی و وجود مراکز خرید در مجتمع های مسکونی راحتی و آسایش ساکنین را به بهترین شکل فراهم می کنند.

شما می توانید خرید آپارتمان نیاوران یا رهن و اجاره آن را به صورت فول فرنیش نیز انجام دهید. در این صورت تمام امکانات لازم برای زندگی را به صورت تکمیل شده و با کیفیت بالا در اختیار خواهید داشت.

 

بررسی قیمت آپارتمان نیاوران

قطعا برای خرید آپارتمان نیاوران یا رهن و اجاره آن یکی از مهم ترین مواردی که باید به آن توجه شود، قیمت است. به دلیل قرار گرفتن نیاوران در یکی از بهترین مناطق تهران و هم چنین اماکانات عالی به همراه چشم انداز و آب و هوای خوب این منطقه، ارزش ملک در آن بالاتر از دیگر مناطق در نظر گرفته می شود. به عنوان مثال برای خرید یک آپارتمان 108 متری 18 سال ساخت که در طبقه سوم از یک آپارتمان 4 واحدی قرار دارد و دارای 2 خواب است، در زمان نوشتن این مطلب باید 17 میلیارد و دویست و هشتاد میلیون تومان بپردازید.

 البته این رقم ممکن است برای آپارتمان های نوساز بیشتر باشد. به عنوان مثال یک آپارتمان نوساز در طبقه پنجم با متراژ 125 متر و کفپوش سنگ چهل و یک میلیارد تومان در زمان نوشتن این مطلب قیمت دارد. برای رهن آپارتمان نیاوران یا اجاره آن برای یک آپارتمان 100 متری نوساز نیاز به پرداخت 500 میلیون رهن و 30 میلیون اجاره هستید. البته ممکن است این قیمت برای محله های مختلف کمی متفاوت تر باشند اما به صورت کلی قیمت ها در این منطقه بالا در نظر گرفته می شوند.

 

دپارتمان بزرگ املاک نگین بهترین مشاور برای انتخاب ملک در نیاوران

حال که به صورت کامل با خرید آپارتمان نیاوران و رهن و اجاره آن به همراه امکانات و شرایطی که در انتظار شما است، آشنا شدید نوبت به انتخاب بهترین آپارتمان می رسد. به این منظور نیاز به مشاورانی حاذق در این زمینه داریم تا خانه کاملا متناسب با ترجیحات و بودجه برای ما انتخاب کنند. دپارتمان بزرک املاک نگین دارای تجربه بالا در این زمینه با آگاهی کامل از منطقه نیاوران، شما را راهنمایی کرده و بهترین پیشنهادات را برای شما فراهم خواهد کرد.

سخن پایانی

خرید آپارتمان نیاوران و رهن و اجاره آن برای افرادی که قصد انجام این کار را دارند، می تواند چالش برانگیز باشد. آگاهی درباره این منطقه قبل از خرید به همراه کمک گرفتن از مشاورین املاک حاذق می تواند این افراد را به هدف خود برساند.



  • شعبه ها
  • شعبه دولت: خیـابــان دولت، بعد از دیباجی، ساختمان نگین دولت، پلاک 180
  • شعبه بوکان: نیاوران - سه راه یاسر -خیابان مرجان - مجتمع تجاری البرز
  • شعبه اندرزگو: بلوار اندرزگو - بین سلیمی و طالقانی - پلاک 50.1 - طبقه اول
  • شعبه نارمک: بالاتر از میدان هفت‌حوض (نبوت)، نبش خیابان خاموشی

دپارتمان بزرگ املاک نگین با 4 شعبه فعال در تهران آماده خدمت‌رسانی به مشتریان محترم است.