نکاتی که قبل از خرید آپارتمان در دیباجی باید بدانید.

1402/6/12

نکاتی که قبل از خرید آپارتمان در دیباجی باید بدانید.

در خرید آپارتمان دیباجی لازم است که به نکات خاصی دقت فرمایید. در این مقاله به این موارد پرداخته شده است. همچنین برای خرید آپارتمان در محله دیباجی جنوبی و شمالی تهران، ممکن است به راهنمایی‌ های زیر نیاز داشته باشید:

بررسی منطقه دیباجی

در صورتی که شناختی از محله دیباجی شمالی یا جنوبی ندارید، بهتر است که با دقت اطلاعات خود را در مورد آنها افزایش دهید. راهنمایی‌ های مشاورانی همچون دپارتمان بزرگ املاک نگین، می ‌توانند به شما در این مورد کمک کنند. این محله در منطقه 3 شهرداری تهران واقع شده است و در مجاورت  مناطقی مانند قلهک و اختیاریه می باشد. اتوبان هایی که به این محله دسترسی دارند، از جنوب، اتوبان های رسالت و همت بوده و اتوبان چمران از سمت غرب می باشد. همچنین دیباجی از سمت شرق به محله پاسدارن می رسد. لازم به ذکر است که این محله، جزو بهترین مناطق تهران محسوب می شود. از سوی دیگر این خیابان در دسته قدیمی ترین خیابان ها و محله های تهران قرار گرفته و توسط اتوبان صدر به دو بخش دیباجی شمالی و دیباجی جنوبی تقسیم شده است.

خرید آپارتمان در دیباجی

 

نکات مهم در زمان خرید آپارتمان دیباجی

میزان بودجه لازم برای خرید آپارتمان در دیباجی

پس از آشنایی با محله دیباجی، حال نوبت آن رسیده است که بودجه خود را مشخص نمایید. میزان بودجه برای خرید یک آپارتمان بسیار مهم می باشد. به طور کلی افرادی که قصد خرید آپارتمان در محله دیباجی جنوبی یا شمالی را دارند، می توانند با توجه به تنوع متراژ و قیمت در این خیابان خرید خود را انجام دهند. این محله یکی از بهترین موقعیت ها برای خرید ملک جهت سرمایه گذاری طولانی مدت می باشد. بنابراین پس از تعیین مقدار بودجه ای که در اختیار دارید، می توانید آپارتمانی خوب و متناسب با مبلغ خود خریداری نمایید. توجه داشته باشید که دیباجی دارای آب و هوایی تقریبا مناسب می باشد و بافت کلی کوچه های آن قدیمی است. این محله جزو محله های لوکس تهران به شمار می رود.

به این نکته توجه داشته باشید که قیمت آپارتمان در دیباجی مانند هر محله دیگری در تهران متغیر بوده و به عوامل مختلفی بستگی دارد. قیمت آپارتمان در محله های تهران، خصوصا دیباجی شمالی و جنوبی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. از موارد تاثیرگذار روی قیمت آپارتمان می توان به قیمت مصالح، قیمت روز دلار، چگونگی نقشه ساختمان، تعداد واحدها و غیره اشاره نمود. به طور کلی قیمت هر متر مربع آپارتمان در محله دیباجی از حدود 50 میلیون تومان آغاز می شود. برای اطلاع از قیمت دقیق تر می توانید به سایت املاک نگین مراجعه کرده و از قیمت های روز ملک آگاه شوید. همچنین دریافت راهنمایی و مشاوره از متخصصان املاک و مشاوران حرفه ‌ای می ‌تواند به شما در انتخابدرست آپارتمان کمک شایانی نماید. یکی از قدرتمندترین و معتبرترین متخصصان ملک، دپارتمان بزرگ املاک نگین می باشد که با کادری مجرب و متخصص می تواند راهنماگر شما در این مسیر باشد. متخصصان این دپارتمان بزرگ می ‌توانند شما را در مورد قیمت ‌ها، معاملات، شرایط قرارداد و سایر جنبه ‌های خرید آپارتمان تهران نیز راهنمایی کنند.

اجاره آپارتمان دیباجی

 

روش های خرید آپارتمان دیباجی

خرید آپارتمان در دیباجی و بررسی مناطق آن

همانطور که می دانید، خرید ملک در ایران یکی از مطمئن ترین روش ها برای سرمایه گذاری و حفظ ارزش پول می باشد. افرادی که قصد دارند تا در تهران آپارتمان خریداری کنند، بدانند که بهتر است مناطقی را انتخاب کنند که از تمامی لحاظ مناسب می باشد. یکی از این مناطق، محله دیباجی در منطقه 3 می باشد. برای خرید آپارتمان تهران در محله دیباجی لازم است که به موارد خاصی از جمله های محلات آن توجه داشته باشید. محله های بسیار خوبی در این منطقه وجود دارد که از جمله آنها می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم:

  • قلهک
  • امانیه
  • اختیاریه
  • دروس
  • احتشامیه
  • داوودیه
  • شهرک فجر

قیمت آپارتمان در هریک از محله های ذکر شده با دیگری متفاوت می باشد. از فاکتوهای مهم برای قیمت گذاری بناهای موجود در دیباجی می توان به عمر ساختمان و سال ساخت آن، مصالح به کار رفته در بنا، نقشه آپارتمان و غیره اشاره نمود. توجه داشته باشید که دسترسی محله های دیباجی به امکاناتی مانند حمل و نقل عمومی، ایستگاه های مترو و غیره مناسب می باشد. برای مثال، ایستگاه های متروی دیباجی به صورت زیر هستند:

  • ایستگاه مترو قلهک
  • ایستگاه مترو نوبنیاد
  • ایستگاه مترو حسین آباد
  • ایستگاه مترو میدان هروی
  • ایستگاه مترو قیطریه
  • ایستگاه مترو شهید صدر

رهن خانه دیباجی

موارد حائز اهمیت در خرید آپارتمان دیباجی

بهترین مناطق برای خرید آپارتمان در منطقه دیباجی

چنانچه قصد خرید آپارتمانی در دیباجی شمالی یا جنوبی را دارید، توجه داشته باشید که در این محله، بعنی منطقه 3 تهران حدود 73 بوستان وجود دارد که خود می تواند نشان دهنده سر سبز بودن آن باشد. همچنین وجود مراکز اداری، بیمارستان، انواع مراکز تجاری، دانشگاه، مراکز آموزشی و غیره این منطقه را به جایی مناسب برای سرمایه گذاری و خرید ملک تبدیل کرده است. از طرف دیگر سینماهایی که در این منطقه یافت می شوند، جایی برای شک و تردید در خرید، برای مشتری باقی نمی گذارند. برخی از مهمترین سینمای این منطقه عبارتند از:

  • سینما فرهنگ
  • پردیس سینمایی گالری ملت
  • پردیس سینمایی قلهک
  • پردیس سنمایی باغ کتاب

بوستان هایی موجود در منطقه 3 وجود دارند و به محله دیباجی نزدیک می باشند عبارتند از :

  • بوستان آب و آتش
  • بوستان طالقانی
  • بوستان ملت

خرید آپارتمان نوساز تهران  

 

مسائل مربوط به خرید آپارتمان دیباجی

سرمایه گذاری مطمئن با خرید ملک

با توجه به نکاتی که عنوان شدند، سرمایه ‌گذاری در خرید ملک می ‌تواند مطمئن و سودآور باشد، اما باید تحقیقات و بررسی‌ های لازم را انجام داده و با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید تا بتوانید تصمیم ‌گیری بهتری داشته باشید. دپارتمان بزرگ املاک نگین یکی از بهترین گزینه ها برای کمک به شما در راستای خرید آپارتمان دیباجی می باشد.

همانطور که در این مقاله توضیح داده شد، دیباجی یکی از محله های قدیمی و مرفه نشین تهران می باشد. بیشتر مردم تهران از دیباجی به عنوان خیابانی اصیل یاد می کنند که آپارتمان هایی لوکس و شیک در آن ساخته شده است. یکی از نکات حائز اهمیت در خصوص خیابان دیباجی، بافت کهن و قدیمی آن می باشد که محیطی دلنشین و آرام را به ارمغان می آورد. این بافت کهن در کنار آپارتمان های مدرن یک تضاد زیبا را به وجود آورده است. تمامی این موارد، محله دیباجی شمالی و جنوبی را به مکانی مناسب برای خرید ملک و سرمایه گذاری تبدیل کرده است.

رهن آپارتمان در دیباجی

جمع بندی

در این مقاله تلاش نمودیم تا مهم ترین نکات و توصیه ها را در زمینه خرید ملک به شما ارائه دهیم. افرادی که قصد دارند تا در منطقه ای مانند دیباجی آپارتمان خریداری کنند، می توانند با مراجعه به سایت دپارتمان بزرگ املاک نگین راهنمایی های لازم را دریافت نمایند. خرید ملک جهت سرمایه گذاری در این روزها اهمیت زیادی پیدا کرده است. پس از خرید می توانید از اجاره آپارتمان دیباجی، سود زیادی به دست آورید. محله دیباجی در تهران یکی از محلات مرفه نشین و لوکس می باشد که سرمایه گذاری و خرید ملک در آن می توان یکی از راه های حفظ ارزش پول شما باشد. جهت اطلاع از قیمت آپارتمان دیباجی با مشاوران مجموعه املاک نگین ارتباط برقرار نمایید.



  • شعبه ها
  • شعبه دولت: خیـابــان دولت، بعد از دیباجی، ساختمان نگین دولت، پلاک 180
  • شعبه بوکان: نیاوران - سه راه یاسر -خیابان مرجان - مجتمع تجاری البرز
  • شعبه اندرزگو: بلوار اندرزگو - بین سلیمی و طالقانی - پلاک 50.1 - طبقه اول
  • شعبه نارمک: بالاتر از میدان هفت‌حوض (نبوت)، نبش خیابان خاموشی

دپارتمان بزرگ املاک نگین با 4 شعبه فعال در تهران آماده خدمت‌رسانی به مشتریان محترم است.